Recensie Sandra, Verversrui 7/1 (dag) vh VR 5/2 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetebarry

Wandelaar
38
18/05/24
104
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame binnen geweest, ze is een beetje verlegen maar wel vriendelijk. Mooie witte lingerie set ook, een van de mooiste natuurlijke borsten die ik gezien heb in de laatste jaren en haar kont mag er ook wezen. Pijpen was goed maar stopte vrij snel na 2 minuten. Dan zij on top, dit was goed met afwisseling. Daarna afgewerkt in doggy. Ze was zelf wel nat en genoot er toch merkbaar zelf wat van. Rustig napraatje met he Hier is dan ook een reden voor want ze doet dit enkel als bijberoep, normaal enkel op zondag afhankelijk van haar zin, en af en toe eens maandag of dinsdag. Dat scheelt wel als het niet je dagelijkse bezigheid is. Samengevat; niet van mijn sokken geblazen, maar wel herhalingsgevaar.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Votige week Donderdag nog eens gaan stappen in het SKW... en wie kwam ik tegen op verversrui-7-1? Sandra.
Deze 32 jarige leuke dame waar ik eerder al een leuk avontuurtje mee had dan ook maar eens terug genomen.
Ze herkende me nog en het GFE gehalte was behoorlijk groot. Ik hou best wel van deze naturelle schoonheid.
Deze keer geen vluggertje en 200€ direct neergelegd (al wist ik nu best wel zeker dat ik daar waar voor mijn geld krijg). Hygiene uitstekend!!! wasje ervoor en erna...
Ik prefereer om de verpakking er zalf af te halen en dat kan gerust bij deze meid! Ze nam haar tijd, ik was haar laatste klant voor ze naar huis ging.
Sandra doet dit beroep voor de fun, als ze tijd heeft. Meestal op maandag, maar deze keer ook op een Donderdag.
Wat flirten, strelen, overal aanraken... Ze heeft geweldige naturelle B cups... een klein poesje dat je gerust mag aanraken en strelen.
Dan op het bed beland en ik hou van de betere blowjobs en daar is zij verdomd goed in! Voorhuid naar achter, rubbertje errond en zuigen maar.. Zo gevarieerd, zo lekker... ik denk dat ik na 20 minuten het rubbertje al volschoot. Ze is dan op me komen liggen, wat gepraat in goed engels en ze verstaat best een woordje nederlands (ze spreekt het ook als je erom vraagt en neem haar woorden dan niet verkeerd en help haar een beetje).
Maar na 10 minuten praten begon ze terug te spelen met onze jos en terug een rubbertje errond... een 2de fantastische blowjaob... en ja die zuigt zo lekker dat het geen kwartiertje duurde voor ze me weer klaar kreeg... Intiem is er nog niet van gekomen, maar dat gaan we volgende keer wel doen...
Een klok kijkster is het ook niet want na 1 uur en 20 minuten was ik buiten... Leeg, kompleet leeggezogen door deze fantastische dame.
Herhalingsgevaar???? Ik stap er de volgende keer gewoon binnen... vanaf nu ga ik eerst kijken of ze er is...

Terug
Bovenaan Onderaan