- 19
- 14/09/22
- 0
Hey!Bedankt voor uw antwoord. Jammer op zoek naar een leuke plaats voor bdsm sessies te beleven rond het diestse.
Bel me maandag eens, er is een dame die dat misschien wel wil doen.....
0475542308
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHey!Bedankt voor uw antwoord. Jammer op zoek naar een leuke plaats voor bdsm sessies te beleven rond het diestse.
Dank je wel. Zou top zijn. Zal ik zeker doen.Hey!
Bel me maandag eens, er is een dame die dat misschien wel wil doen.....
0475542308
Beste mijnheer,Amaai...
Wel stevige prijzen. Bijvoorbeeld:
- voor 1u beurtrolmassage: 140€
+ supplement kledingwens: +10€
+ supplement samen douchen: +20€
+ supplement oraal: +35€
+ supplement footlovers: +60€
+ supplement facesitting: + 70€
+ supplement golden shower: +70€
Dat maakten vlug 400€ voor wat spelen met kinky invulling.
Dan er er veel betere keuze in de regio.
Ikzelf weet dat.Na het zien van één raportage zou ik Alexandra wel eens nemen. Iemand idee of gfe mogelijk is?
ZondeIkzelf weet dat.Hehe, oraal en manueel doe ik wel maar geen intiem.
Hallo,Enkele weken terug was er op HLN een reportage van "De wereld van Nanoe" waarin dit massagesalon aan bod kwam.
Blijkbaar bieden ze daar ook de optie om zo'n real-doll te proberen.
In de reportage zij ze dat klanten soms bellen en denken dat het om een echte dame gaat.
Als ik op de website kijk (of de zoekertjes op redlight) dan vind ik daar echter geen informatie over terug?
Iemand die dat al eens geprobeerd heeft?
Er was daar nog een sandra aanwezig is zij gestopt? ze staat niet meer op de site en wou wel eens een bezoekje brengen
dat is jammer redelijk ver wegAlle Sandra's zijn daar weg, beiden richting Lille getrokken.
![]()
Jonge erotische masseuse met intiem
Hey allemaal, ! Nieuwe website: sandrasterling.com ! Ik ben Sandra, 27 jaar en ik ben een heel gedreven, wulpse, passionele schoonheidwww.redlights.be
![]()
Erotische massage te Lille (LAATSTE DAGEN)
Lieve heren (en dames), Mijn naam is Sienna, een 34 jarige kempische dame. Graag laat ik jullie genieten van een deugddoende, ontspannendewww.redlights.be
Weet iemand of Sandra nog ergens te vinden is? Ik ben verschillende keren bij dit toppertje geweest en zou ze graag vinden...Alle Sandra's zijn daar weg, beiden richting Lille getrokken.
![]()
Jonge erotische masseuse met intiem
Hey allemaal, ! Nieuwe website: sandrasterling.com ! Ik ben Sandra, 27 jaar en ik ben een heel gedreven, wulpse, passionele schoonheidwww.redlights.be
![]()
Erotische massage te Lille (LAATSTE DAGEN)
Lieve heren (en dames), Mijn naam is Sienna, een 34 jarige kempische dame. Graag laat ik jullie genieten van een deugddoende, ontspannendewww.redlights.be
Ze is te vinden via de link die tevens in je eigen reactie staat...Weet iemand of Sandra nog ergens te vinden is? Ik ben verschillende keren bij dit toppertje geweest en zou ze graag vinden...
Ben vorige eens langs geweest bij Sandra. Wat een leuke, lieve , fijne en correcte meid. Echt een toppertje. Gekozen om 1 uurtje te blijven. Binnen komen. Eerst de wensen bespreken en de nodige centjes neerleggen. Dan douche nemen en daarna 1 uurtje lekker ontspannen. Heb haar eerst verwend met een massage en lekker mogen beffen. Daarna werd ik een half uurtje onderhanden genomen met een lekkere massage om daarna in haar mondje klaar te komen. Met condoom wel te verstaan. Wanneer je in een zachte bui bent en lekker wil ontspannen ....
Foto's staan op haar instagram, dat je kan terugvinden op de websiteWelk pand? Ze heeft er 2. Een oude zaak waar ze alleen nog kamers verhuurt (denk ik) en haar nieuw welness complex dat nog niet lang open is.