ToroTinto
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden voor het eerst bij Venus op bezoek geweest. Van tevoren een top 3 lijstje gemaakt, maar als je er bent wekken alle dames wel interesse op. Rond de middag aangekomen. Alles prima voor elkaar daar. Dames aan de bar, dames op een kamer, dames buiten roken, het wisselt zich regelmatig af. Na een tijdje de hele toko en meeste dames in mij opgenomen. Als ik twijfelde wie welke dame is en sowieso, even kennis en praatje maken met elk. Sabina stond met ik meen Rebecka bij de deur naar buiten te kletsen en te roken. Sabina merkte de bobbel onder mijn badjas op en vroeg zich af of daar niet iets mee moest gebeuren en dat ze met hun tweeen daar prima iets aan konden doen. Ik zei dat ik dat misschien niet overleefde/ niet aan kon. Ik wilde ook niet in dat tempo mijn budget verbranden en vriendelijk bedankt. Wel leuk dat contact. Aan de bar zat even later Sandra aan de bar. Zij stond sowieso op mijn lijstje, mede vanwege haar boobs en nuru als service. Goed om na te vragen, ze wist niet eens wat nuru was en zei dat zei niet de invulling van de website deden en dat geen van de dames iets met olie e.d. doet. Mmm, toch maar voor haar als eerste dame gekozen. Haar body is zeer schoon, ook prima met haar te communiceren. Op de kamer een paar kussen uitgewisseld, meer niet mogelijk. Toen maar haar poes gelikt terwijl ze in doggy stond en op haar rug lag. En in 69. Wel lekker. Niet al te lang daarna in cowgirl, heerlijk haar borsten in mijn handen. Al met al prima, maar de vonken sprongen er niet van af.