Recensie Sandra, Lynn Somers, Mol 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren langs geweest in Mol, klaarkomen in't mondje is bij betalen. Ik had Sandra een maand of twee terug ook al eens geprobeerd in Minderhout was toen ook niet echt overtuigd maar dacht de eerste keer, …… had beter verwacht maar we hebben allemaal wel eens een slechte dag en het was al redelijk laat in de namiddag misschien TE veel klanten gehad want een mooie verschijning is het wel. Dus, mijn ervaring met haar is niet zo geweldig ze is een mooie vrouw dat wel maar geeft geen GFE gevoel. Ze is een pro.en dat merkje duidelijk door het overbodig gehijg dat ze zelfs al doet bij de kennismakingszoen., ze doet het wel heel sexy zoenen, ik denk ook dat ze gisteren haar regels had daar ik niet te diep mocht vingeren en ik duidelijk iets voelde zitten binnen in haar vagina, ook squirten lukte helemaal niet wat de eerste keer wel lukte(en klein beetje toch) gelukkig passeerde ik Mol en ben ik niet speciaal naar daar gereden, de volgende keer toch een ander meisje proberen.
mss een vrouwencondoom ?
 
Een van mijn beste ervaring van 2024 of misschien ooit.

Sandra is stoute, hou van seks en plezier.

Tijdens ons voorspeel vraag ik of ze kunt facesitting doen ... en daar ben ik gek van geworden.
Ze heeft mijn mond haard geneukt dat ik begin te kreunen van plezier ... dit heb tot nu toe nooit gedaan ... het was uitstekend dat ik volt helemaal niet meer mezelf en was ik bijna klaargekomen (zonder handen, zonder pijpen, zonder seks).
Beffen en facesitting was ongeveer half uurtje of meer , tot ze los word en heb ze climax gehad.

Na paar minuten knuffelen/rust begint ze me pzc. Daar ook uitsteken tot ik CIM.
We hebben nog een tijdje seks gehad en dan klaar.

Het was uitstekend. Ik kan niet alles beschrijven, gewoon een out of body experience.
Vraagt ze niets extra voor kontlikken bij de klant?
 
Terug
Bovenaan Onderaan