- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kweekweg10.com/dame/sandra/
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
En andermaal een goede ervaring bij Huize Fleur, ditmaal een afspraak met de rondborstige Sandra. Klein nadeel als je vroeg bent lopen de dames nog in hun minder spannende kleding. Had vorige week gezien dat Sandra wel een spannend lingeriesetje aan had. Maar ook nu kwam er een mooi setje te voorschijn. Na het wasje even de mond spoelen want bij de juiste hygiëne doet Sandra aan zoenen en dat wil ik zeker niet mislopen en met het (tong)zoenen was er ook helemaal niets mis. Lekker op het bed gaan liggen en al zoenend steeds een stapje verder. Het volgende stapje waren haar borsten, DD en helemaal naturel, mooi en lekker dus. Even later weer een stapje verder en langzaam met tong en mond haar klitje gaan bewerken. Volgens mij was het voor beidde genieten, voor mijzelf sowieso en zeker toen ik ook nog met een paar vingers op een rustige manier aan de slag ging. Natuurlijk kwam ik ook voor mijn genot en met haar handen had Sandra de zaak al goed opgewarmd, daarbij mijn ballen niet vergetend. Die vergat ze ook niet toen ze met haar mond aan de slag ging, ook dit onderdeel was meer dan in orde. ook nog wat Russisch en tussendoor namen we even gas terug zodat ik niet te snel tot een hoogtepunt zou komen. Na al het orale werk kwamen we tot een aantal standjes, mooi om haar borsten boven je te zien en ook de reverse cowgirl zag er prima uit met het uitzicht op haar strakke billen. Uiteindelijk tot een hoogtepunt gepijpt, waarna ik zeer tevreden huiswaarts kon. Sandra is een leuke vrouw, die je het naar de zin probeert te maken, aan mijn wensen probeerde te voldoen en ook gewoon ontzettend aardig is. Prima ervaring rijker.