BeardyTwat
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 35
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vanavond wilde ik weer eens binnen wippen bij Yvonne maar ze was bezet. Ik zag elders op dit forum dat een zekere Lisa op kamer 40 ook een aanrader was. Bleek ik uiteindelijk op kamer 40 k4 te zijn terecht gekomen met een zekere Sandra. Ik heb geen idee uit welk land ze vandaan komt maar ik vermoed Colombiaans. Ik besloot 35 euro te betalen omdat ik een beetje een 'kat uit de boom kijken' gevoel had. Maar ergens kreeg ik de indruk dat ik haar in een ver verleden haar ook al had bezocht. Waarschijnlijk toen ik fullblown stoned en dronken was want ik kan me dat niet meer herinneren.
Anyways, in het kort: GFE met een rijpe lieve vrouw. Pmc = nice! Neuken = even doorbatsen als je oudere dames niet gewend bent maar uiteindelijk kom je wel tot je hoogtepunt.
Sandra is een lieve schattige vrouw die je de tijd geeft om te genieten van haar gigantische juggernauts! Holy mozes, wat een jopen! We knuffelen en verkenden elkaars lichamen in het begin wat erg schattig was. Pmc was nice waarmee ze haar mega-tetten heerlijk samen drukte op mijn genotsstaaf, lekker man! Daarna neukte ze me van bovenop en maakte ik het af in doggystyle.
Een aanrader, heren. Wees lief voor haar. Toen ik voldaan terug liep naar mijn fiets zag ik dat Yvonne intussen weer voor haar raam stond. Oh well, een volgende keer maar weer. Nu lekker nagenieten met een martini op de Grote Markt.
Anyways, in het kort: GFE met een rijpe lieve vrouw. Pmc = nice! Neuken = even doorbatsen als je oudere dames niet gewend bent maar uiteindelijk kom je wel tot je hoogtepunt.
Sandra is een lieve schattige vrouw die je de tijd geeft om te genieten van haar gigantische juggernauts! Holy mozes, wat een jopen! We knuffelen en verkenden elkaars lichamen in het begin wat erg schattig was. Pmc was nice waarmee ze haar mega-tetten heerlijk samen drukte op mijn genotsstaaf, lekker man! Daarna neukte ze me van bovenop en maakte ik het af in doggystyle.
Een aanrader, heren. Wees lief voor haar. Toen ik voldaan terug liep naar mijn fiets zag ik dat Yvonne intussen weer voor haar raam stond. Oh well, een volgende keer maar weer. Nu lekker nagenieten met een martini op de Grote Markt.