- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-top-team-aanrader-waard-trio-actie.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag voor een pijpbeurt zonder condoom, met tongzoenen en vingeren bij Inge's privé bij van haar dames, en ik dacht dat er geen deftig dvp bestond, maar daar heb ik mij in vergist, want hier loop alleziens een uniek exemplaar rond zijnde Noa en ze heeft haar best gedaan dan wat gezegd zijn Ze heeft me gepijpt zonder condoom, mijn ballen gelikt en terwijl afgetrokken wat zo geil was dat al mijn zaad op haar handje is terecht gekomen Klaarkomen in de mond mocht sowieso niet.
Ik wou van Naomie gaan maar zij was helaas bezet, maar van Noa had ik zeker geen klagen en was best een gewillig en geile dvp.
Waren ze allemaal maar zo lief vriendelijk en geil, en niet zo geflipt als andere dvp's die ik al heb bezocht.
Mij ziet Noa nog terug .
Ik wou van Naomie gaan maar zij was helaas bezet, maar van Noa had ik zeker geen klagen en was best een gewillig en geile dvp.
Waren ze allemaal maar zo lief vriendelijk en geil, en niet zo geflipt als andere dvp's die ik al heb bezocht.
Mij ziet Noa nog terug .