Recensie Sandra, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 2(?) souterrain 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Driekus2

Wandelaar
38
19/12/21
30
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag troosteloos regenachtig en dus rustig in het Singelgebied. Daarom maar eens wat nieuws geprobeerd. Het werd een lachwekkende toestand.
Sandra is een kleine rondborstige dame uit Panama. Ze gaf me ongevraagd een soort van tongzoen, maar het leek meer op een spartelende harde vis in mijn mond. Bah.
Ondertussen kraamde ze allerlei zogenaamd geile taal uit in een overdreven hoog tempo en enthousiasme. Ze begon me (ook weer ongevraagd) zonder condoom te pijpen met wat slurpgeluiden, maar het was zeer matig. Vervolgens moest ik haar doggy neuken, waarbij ze half gillend de meest lachwekkende dingen uitkraamde. Andere positie niet mogelijk, dus maar heel snel de boel afgemaakt. Ook na afloop kwamen er bizarre teksten uit haar mond. Snel weggegaan. Ze bedoelt het vast goed, maar not my cup of tea. Wat een rare tante.

Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb haar ook bezocht een paar weken geleden. Ze stond op de hoek oude nieuwstraat korsjespoortsteeg die deur staat schuin op de straat. Ik zocht een rijpe hoer met grote tieten dus daar naar binnen. Pijpen neuken en tussen d'r tieten voor 50 euro 20 minuten was de afspraak. Werd alleen pijpen zonder want ze vond m'n pik te groot. Ze zoog me zonder en gaf me een prostaatmassage wat echt lekker was. Daarna ragde ze met glijmiddel m'n pik tussen die vette memmen en kwam ik lekker klaar. Beetje apart vrouwtje maar wel gezellig op zich. Leuk voor 1 keer.

Heb haar ook bezocht een paar weken geleden. Ze stond op de hoek oude nieuwstraat korsjespoortsteeg die deur staat schuin op de straat. Ik zocht een rijpe hoer met grote tieten dus daar naar binnen. Pijpen neuken en tussen d'r tieten voor 50 euro 20 minuten was de afspraak. Werd alleen pijpen zonder want ze vond m'n pik te groot. Ze zoog me zonder en gaf me een prostaatmassage wat echt lekker was. Daarna ragde ze met glijmiddel m'n pik tussen die vette memmen en kwam ik lekker klaar. Beetje apart vrouwtje maar wel gezellig op zich. Leuk voor 1 keer.
Wat zijn de werktijden van deze dame ?

Weet wie je bedoelt , ze heeft zwarte laarzen aan en is mollig met hangtieten.Ben er eens binnen geweest en tijdens het pijpen werd ik zo flauw van haar gekke geluiden die zij maakte dat is als het ware gevlucht ben.

Maf wijf vond ik het.

Terug
Bovenaan Onderaan