Recensie Sandra / Ahaus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Skrale

Wandelaar
32
20/09/23
6
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Zo'n 2 maanden terug massage van Sandra gehad. Slanke dame van rond de 40 met een haast meisjesachtig lichaam en een paar pronte borstjes. Gekozen voor 1,5 uur BtB met prostaatmassage. Dit laatste had ik beter vooraf kunnen vragen wat dit precies inhield. De BtB was op zich prima, vóór- en achterkant goede massage met af en toe aandacht voor de erogene zone. Een kwartier voor het einde was het tijd voor de prostaatmassage. Mijn anus werd wat geolied en zonder verdere voorbereidende "handelingen " werd er een trileitje ingebracht. Hierdoor verslapte de boel bij mij wat, maar Sandra wist mij snel weer op oorlogssterkte te brengen, waarna ik snel klaarkwam. Helaas gaf het wat vermoeid trillend eitje hier weinig tot geen meerwaarde. Dit was een week later op een andere plek bij een andere dame wel anders, zij bewerkte mijn prostaat met haar vingers, waardoor ik werkelijk een superorgasme beleefde. Helaas wil zij niet beschreven worden hier, dus dat respecteer ik dan maar.

Verder hier mensen met ervaringen met de ( nieuwe ) dames bij Chantal ? Ik zie op de agenda diverse nieuwe namen, maar deze worden niet genoemd in het menu "dames" op de website.

Terug
Bovenaan Onderaan