Recensie Sandra, 3 Angels, Genk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HoneyBear

Meubelstuk
2.908
28/10/21
2.575
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-sandra-en-johanalaast-3-dagen.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond maar eens langs 3Angels geweest. 2 dames beschikbaar. Sandra en Johana.
Advertentie zegt nog 3 dagen beschikbaar. Maar Johana heb ik ook al eerder in Diepenbeek gezien.
Dus maar voor Sandra gekozen. Mooi dame uit Porto Rico met mooi slank figuur. Na afrekenen eerst effe opfrissen in ligbad.
Pijpen was helaas met. Vingeren was extra betalen zei ze. Zoenen was maar heel lichtjes op de mond. Dat stelde niks voor.
Diff standjes gedaan. Waarna ik me weer kon opfrissen in badkamer. Al met al leuke date gehad.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ging voor de eerste keers eens langs bij 3 angels in Genk. Het pand ligt juist achter de winkel 'chopin'.

Bij het betreden vroeg de dame die volgens mij de bazin is voor hoe lang ik wou.

Ik vertelde 1 uur en moest €100 neerleggen, niet slecht.
Meteen de trap op werd ik naar mijn kamer beleidt. Wauw zeg, wat zag dat er knap en luxueus uit! De dames die ter beschikking waren kwamen apart de kamer binnen om zich voor te stellen, namelijk Sandra, Hellen en Oriana. Hellen zag ik al eerder van bij Mabuhay en Oriana was niet echt mijn ding. Dus Sandra dan maar, een mooi licht bruin meisje van 29 uit Spanje.

Ik mocht me uitkleden en kreeg een lekkere douche van haar.
Dan terug de kamer op begon ze me te pijpen met condoom. Dit deed ze goed. Ik mocht haar ook een tijdje beffen waar ze van genoot.
Daarna had ik haar lekker in missionary genomen en was ronde 1 een feit.
Ik vroeg of ik haar mocht kussen, maar blijkbaar was dit een extraatje, wat ik jammer genoeg ook weigerde.

Ik kreeg een lekker ontspannende massage van haar om me achteraf klaar te maken voor ronde 2.

Tijdens ronde 2 deed ik het eerst in doggy, dan missionary en tot slot cowgirl.

Al bij al was het een leuke ervaring bij 3 angels en zal ik zeker nog eens terugkomen. Alleen zal ik wat Spaans moeten leren aangezien haar Engels heel beperkt was.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan