- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-sandra-en-johanalaast-3-dagen.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanavond maar eens langs 3Angels geweest. 2 dames beschikbaar. Sandra en Johana.
Advertentie zegt nog 3 dagen beschikbaar. Maar Johana heb ik ook al eerder in Diepenbeek gezien.
Dus maar voor Sandra gekozen. Mooi dame uit Porto Rico met mooi slank figuur. Na afrekenen eerst effe opfrissen in ligbad.
Pijpen was helaas met. Vingeren was extra betalen zei ze. Zoenen was maar heel lichtjes op de mond. Dat stelde niks voor.
Diff standjes gedaan. Waarna ik me weer kon opfrissen in badkamer. Al met al leuke date gehad.
Advertentie zegt nog 3 dagen beschikbaar. Maar Johana heb ik ook al eerder in Diepenbeek gezien.
Dus maar voor Sandra gekozen. Mooi dame uit Porto Rico met mooi slank figuur. Na afrekenen eerst effe opfrissen in ligbad.
Pijpen was helaas met. Vingeren was extra betalen zei ze. Zoenen was maar heel lichtjes op de mond. Dat stelde niks voor.
Diff standjes gedaan. Waarna ik me weer kon opfrissen in badkamer. Al met al leuke date gehad.