- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Paar week geleden al een bezoek gebracht aan Sandra. Stevige maar goed geproportioneerde dame uit Ghana als ik het me goed herinner. Nu pas een reactie omdat ik mij afgelopen zaterdag heb vergewist van het juiste kamernummer.
Het was redelijk vroeg in de ochtend, Sandra stond zich uitgebreid op te maken voor de spiegel toen ik voorbij liep. Zij riep me vriendelijk na of ik binnen wilde komen, maar ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op Laura (mijn 'vaste' dame). Laura was er niet en het duurde me te lang om daarop te wachten, dus bij Sandra binnen gegaan. Afspraken werden keurig nagekomen voor € 50 heb ik een kostelijke tijd gehad. Smaakt (letterlijk en figuurlijk) naar meer!
Het was redelijk vroeg in de ochtend, Sandra stond zich uitgebreid op te maken voor de spiegel toen ik voorbij liep. Zij riep me vriendelijk na of ik binnen wilde komen, maar ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op Laura (mijn 'vaste' dame). Laura was er niet en het duurde me te lang om daarop te wachten, dus bij Sandra binnen gegaan. Afspraken werden keurig nagekomen voor € 50 heb ik een kostelijke tijd gehad. Smaakt (letterlijk en figuurlijk) naar meer!