Voormalig lid 2596
Newbie
- 1
- 30/08/21
- 2
Verwijderd op verzoek van de TS.
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat dacht je dan dat de mannen nog 30 jaar geleden gedaan hebben?Ik vind het allemaal dikke prima, een bos haar, alleen ik zie ook beffen er bij staan: daar moet je dan wel echt van houden.
Hopelijk kunnen we haar snel bezoekenHet zou prachtig zijn als ze ook aan CIM deed maar die weelderige bos die hier wordt beschreven zet haar bij mij bovenaan het verlangmeisjeslijstje
Kwam je later op de dag? Neuken was bij mij ook een beetje een probleem omdat ze erg gevoelig was na de hele dag werken waardoor ze niet zo veel kon hebben.pijpen doet ze heerlijk, neuken lukte niet....
"ze"?Dit is niet alleen na een dag werken hoor.....'ze' houdt de deur gewoon goed dicht....
Dat gevoel heb ik ook, 'ze' is wel erg jongensachtig. Wellicht was dat ook zo in het verleden?"ze"?
Nou dat idee heb ik toch echt niet. Sammy heeft wel een kort geknipt koppies en is wat dromerig en dat kan misschien wat jongensachtige over komen maar haar body is toch echt 100% een meisje en close to perfection.Dat gevoel heb ik ook, 'ze' is wel erg jongensachtig. Wellicht was dat ook zo in het verleden?