jumpstreet
Meubelstuk
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-date-_8205427
- Totale kosten (in euro)
- 150
Deze week een afspraak met Samira gemaakt.
Een leuke dame om te zien maar het meeste wat in de advertentie staat doet ze niet, zoals ze zelf zegt ''Het staat niet in mijn advertentie''.
Het volgende deed ze niet: (tong)zoenen, pijpen zonder condoom, beffen, aftrekken en speciale kledingverzoeken.
Voor de prijs die ze vraagt was er bar weinig mogelijk.
Nu een positief stukje:
De dame is een leuke verschijning om te zien, is alleen erg onbekend in de buurt waar ze ontvangt/cardate doet
Ze is vriendelijk en je kan gemakkelijk goed met haar babbelen.
borsten zijn puur natuur, en ze lijkt er ook echt van te genieten.
Inmiddels reist ze ook van de ene naar de andere plaats: Utrecht, Amersfoort en nu neergestreken in Rotterdam.
Voor mij een no-go, wellicht heeft een andere wandelaar wel een positievere ervaring met haar (ik kan ook pech hebben gehad dat Samira een mindere dag had).
Een leuke dame om te zien maar het meeste wat in de advertentie staat doet ze niet, zoals ze zelf zegt ''Het staat niet in mijn advertentie''.
Het volgende deed ze niet: (tong)zoenen, pijpen zonder condoom, beffen, aftrekken en speciale kledingverzoeken.
Voor de prijs die ze vraagt was er bar weinig mogelijk.
Nu een positief stukje:
De dame is een leuke verschijning om te zien, is alleen erg onbekend in de buurt waar ze ontvangt/cardate doet
Ze is vriendelijk en je kan gemakkelijk goed met haar babbelen.
borsten zijn puur natuur, en ze lijkt er ook echt van te genieten.
Inmiddels reist ze ook van de ene naar de andere plaats: Utrecht, Amersfoort en nu neergestreken in Rotterdam.
Voor mij een no-go, wellicht heeft een andere wandelaar wel een positievere ervaring met haar (ik kan ook pech hebben gehad dat Samira een mindere dag had).