- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/537025-samira
- Totale kosten (in euro)
- 110,00
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Onlangs een heerlijke date met Samira gehad! Ben het eens met de beschrijvingen van mijn voorgangers elders. Vanuit mijn voorliefde voor volslanke/mollige Marokkaanse meiden was ik al helemaal happy toen deze lekkere volle stoot mij kwam ophalen om naar de kamer te gaan.
En nadat alles goed lag en we onze handen vrij hadden startte ik een staande omhelzing met diep en nat tongzoenen waar ze gulzig aan meedeed, wat een perfecte start! Op bed dit horizontaal uitgebreid voortgezet waarna we na een heerlijke 69, opnieuw tongen en neuken eindigde bij een handmatige finish. Wow, heerlijk!
Na dit geweldige half uur was het met de vrijerij wel over want ze wilde rustig kunnen douchen, opruimen en afronden en helaas niet meer mijn voorstel/wens van 5 a 10 minuten liggen tongen inwilligen. En zo geschiedde...
Ondanks dit laatste heb ik enorm genoten van deze slimme, aardige en lekkere chick!
En nadat alles goed lag en we onze handen vrij hadden startte ik een staande omhelzing met diep en nat tongzoenen waar ze gulzig aan meedeed, wat een perfecte start! Op bed dit horizontaal uitgebreid voortgezet waarna we na een heerlijke 69, opnieuw tongen en neuken eindigde bij een handmatige finish. Wow, heerlijk!
Na dit geweldige half uur was het met de vrijerij wel over want ze wilde rustig kunnen douchen, opruimen en afronden en helaas niet meer mijn voorstel/wens van 5 a 10 minuten liggen tongen inwilligen. En zo geschiedde...
Ondanks dit laatste heb ik enorm genoten van deze slimme, aardige en lekkere chick!