Recensie Samantha, Seraing, Rue de Marnix 186 B (links onder) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Delta_85

Wandelaar
60
20/09/22
59
26
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Die vrijdagochtend betoverd door de deze dame en vooral door haar kont. Type PAWG.

Dame heeft geblondeerde haren, een serieuze cup-maat en donkere tepels en areola's.
Ook beetje muziek op en zij was aan het zingen tijdens het wasje. Leuke atmosfeer.

Wasje en toen heeft ze het condoom aangebracht met haar mond. Ze ging op haar knieën en nam hem vervolgens helemaal naar binnen. Nadien tijdens het pijpen idem.
Ze zag dat ik haar tieten wel kon appreciëren. Dus russisch nummertje in combinatie met pijpen.

Tenslotte afgewerkt in een lekkere doggy, met zicht op haar gezicht in de spiegels.

Bij het naar buiten gaan trok ze me nog tegen haar boezen kuste ze me nog innig met een passionele blik in haar ogen. Ik kwam met een glimlach buiten.
 
Blonde Zuid-Amerikaanse... kan me niet herinneren die ooit gezien te hebben. Je hebt toch weer iets ontdekt, geloof ik.

Is ze wel aanspreekbaar of is het vooral Spaans? Vind dat altijd zo'n dooddoener als je niet goed kan aangeven wat je wilt of het gesprek van de hak op de tak tussen talen gaat
 
Ze verstond en sprak Frans, al denk ik wel dat het vrij beperkt was. Maar ik probeer telkens mijn Spaans wat te oefenen.

Blond is donkerblonde lokken, dus je moet niet zoeken naar een platinablonde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan