Recensie Samantha Oishi, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Baks

Wandelaar
53
16/03/23
26
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5735499-oishi
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow

Twijfelde al even omdat het flink aan de prijs is, maar de foto's waren toch te goed.

Afspraak gemaakt, even videocall ter comfirmatie.
Adres van een hotel doorgekregen.

Aangekomen wordt je binnengelaten door de bloedmooie, sexy dame van de foto's. Ze is in het echt nog beter. Zoen, praatje maken, nog een zoen. Even de financien en werd ik naar de douche gedirigeerd. Ze zeepte me in en ondertussen kletst ze aardig door.

toen een beetje tongzoenen en werd ik verzocht op mn buik te gaan liggen. Mn rug ingesmeerd met massage creme en werd ik verrassend vakkundig gemasseerd. Langzaam ging ze over op body to body, terwijl ze in mn oor aan t fluisteren was en kusjes gaf. Hele leuke manier om op te warmen.

Op mn rug gelegd en begon ze mn lid te masseren wat overging in 1 van de beste pzc van mijn leven. Na een tijdje kwam ze op mn liggen, tz vol passie en na 5 min weer pzc.
Toen werd hij ingepakt en waarschuwde ze dat ze mij klaar ging rijden.

Na de schoonmaak beurt kwam ze lekker bij me liggen, zoenend rustig wachten op ronde 2.


Het was een fantastisch uurtje, kreeg niet de indruk dat ze op de klok aan het kijken was. Haar telefoon lag aan de andere kant van de kamer, kreeg de volle aandacht.

Ja, het is prijzig. Maar dubbel en dwars waard. Nog een afscheidszoen en tot de volgende keer.
 
Iets zegt mij dat ze geen Japanse is o.b.v. de foto's....
Ik heb veel Japanse dames gezien en dit lijkt toch meer vietnam/maleisie op zijn best.

Er is zoveel aan verbouwd dat het net zo goed een Zuid-Amerikaanse (trans) kan zijn. Die hebben tegenwoordig ook vaak dat ze claimen Japans te zijn (zonder enige geloofwaardigheid).

Ze zegt overigens ook niet dat ze Japans is, maar gemixt is met Japans. Dat zou natuurlijk wel zomaar waar kunnen zijn als de andere helft dominant is in de genen.
 
Er is zoveel aan verbouwd dat het net zo goed een Zuid-Amerikaanse (trans) kan zijn. Die hebben tegenwoordig ook vaak dat ze claimen Japans te zijn (zonder enige geloofwaardigheid).
Misschien maakt dit het geloofwaardiger:

Er zijn circa 1,4 miljoen Brazilianen van Japanse afkomst; deze leven hoofdzakelijk in het zuiden. Van alle landen buiten Japan heeft Brazilië de grootste Japanse bevolking ter wereld.
(https://nl.wikipedia.org/wiki/Brazilië#Bevolkingssamenstelling)

 
Misschien maakt dit het geloofwaardiger:

Er zijn circa 1,4 miljoen Brazilianen van Japanse afkomst; deze leven hoofdzakelijk in het zuiden. Van alle landen buiten Japan heeft Brazilië de grootste Japanse bevolking ter wereld.
(https://nl.wikipedia.org/wiki/Brazilië#Bevolkingssamenstelling)


Ik heb het niet over die mensen. Ik heb het over duidelijke Zuid Amerikanen (Colombianen bijvoorbeeld) die doen alsof ze Aziatisch zijn omdat dat exotisch is voor ze. Dat maakt het dus niet geloofwaardiger nee.
Iedereen die ervaring met Japanners heeft kan ze er makkelijk uitplukken. De groep Braziliaanse Japanners zijn etnisch dan ook duidelijk Japans of deels Japans.
 
Paar pogingen gedaan om af te spreken welke helaas allemaal eindigde in radiostilte na verloop van tijd. Ze heeft denk ik, ondanks de prijs, toch redelijk wat klanten om uit te kiezen.
 
Dat klopt. Haar klandizie is goed. Mij vorige keer niet gelukt. Nu wel. Ze gaf aan dat ze het druk had vorige keer. Had zich ook voor de radiostilte verontschuldigd. Deze keer was mijn timing goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan