Daviddavidson
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Dit is er 1 voor de anaalfanaten…
Tijdje terug afgesproken met Samantha, slanke dame, eind 20, Aziatische roots. Date van 2 uurtjes.
Ik ga het kort houden. Ik hunkerde alweer een tijdje naar een anale hoer en een betere had ik niet kunnen kiezen.
Toen we begonnen dacht ik dit gaat niks worden. Zo'n enorme lul in de anus van een Aziatische dame. Maar dit was voor haar geen enkel probleem. Al was m'n lul een meter geweest had ze hem met alle gemak keihard kunnen nemen.
Heb serieus 2 uur lang keihard lopen stoten in die heerlijke kont, afgewisseld met korte keelneuk sessies! En op het eind dr prachtige gezicht volgespoten met opgespaarde zaad van 3 weken!
Aan het eind van de sessie was dr kontgat helemaal open, 1 van de geilste meiden die ik gehad heb op deze site. Ik ga dr niet nog een keer doen omdat ik dr niet nog harder kan neuken dan ik al gedaan heb. In alle denkbare standjes keihard anaal lopen klappen.
Als je een echte anaal liefhebber ben moet je dit pareltje een keer geproefd hebben! Heb dr niet eens in dr kut geneukt trouwens. Denk dat die ook wel strak is!