Recensie Samantha, Haus nr 2B/5, Rheine/Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar goed, ik ben niet de enige die vol lof over haar schrijft, bezoek haar eens en je het wel ervaren. En schrijf dan ook eens een recensie want "eine ist keine"
Ik heb haar de afgelopen jaren al 8x bezocht, maar ik heb niet zo'n behoefte om hier fantasieverhalen over haar te schrijven.
Als ik haar weer bezoek zal ik die recensie van je wel aan haar laten zien.

Welk deel trek je in twijfel dan? Je hoeft geen fantasieverhalen te schrijven, je kunt ook net als mij gewoon schrijven wat er op de kamer gebeurd 😉 maar doe haar maar de groeten ja, vind ze vast leuk.

Met welk nut?
Blijkbaar schrijf je alleen voor je eigen ego, want op een duits forum moet ook iedereen weten dat je blijkbaar 3x in 90min bent gekomen. Ik lees je recensie meer als dat van een narcist dan dat ik info krijg over de betreffende dame.
Waar maak jij je in godsnaam druk over? Ik trek Sjomp zijn verhaal zeker niet in twijfel. Ik boek Samantha meestal 45 minuten met all in. En zij is zo'n beetje de enige dame die mij 2x kan laten komen. Waarom zou Sjomp dan niet 3 keer kunnen. Deze dame is echt uniek in haar soort.

Terug
Bovenaan Onderaan