- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/samantha-hollandse-wulpse.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze dame wel al een tijdje geleden bezocht maar nog geen recensie geschreven.
Voor liefhebbers van een Hollandse pur sang zit je met haar wel goed, ze zegt waar het op staat.
Ze doet wat mogelijk is om uw wensen te vervullen, PZC, voor tongzoenen vraagt ze wel of je een roker bent of niet, ik niet
maar ik weet niet of ze het niet doet bij wel rokers.
Samantha is anti roker.
Tongzoenen was wel enkel met het topje van de tong, dus niet echt vol.
Voor intiem kan gerust meerdere keren gewisseld worden en ze laat zich volledig gaan.
Een praatje achteraf op bed terwijl je elkaar aan het strelen bent is zeker mogelijk want ze zegt zelf dat ze geen klokkenkijkster
is en ik was dan ook wel iets langer binnen geweest dan het half uurtje dat ik betaalde.
Deze dame vertelde dat ze wel niet iedereen aanvaard omdat ze dit meer uit hobby doet omdat ze het geld niet echt meer nodig heeft.
Nederlanders en Belgen aanvaard ze maar geen buitenlanders wist ze mij te vertellen.
Veel dames van haar leeftijd zullen wel jaloers zijn denk ik op haar want ze ziet er goed uit voor iemand
van haar leeftijd, ook omdat ze een gezonde levensstijl hanteert.
Voor liefhebbers van een Hollandse pur sang zit je met haar wel goed, ze zegt waar het op staat.
Ze doet wat mogelijk is om uw wensen te vervullen, PZC, voor tongzoenen vraagt ze wel of je een roker bent of niet, ik niet
maar ik weet niet of ze het niet doet bij wel rokers.
Samantha is anti roker.
Tongzoenen was wel enkel met het topje van de tong, dus niet echt vol.
Voor intiem kan gerust meerdere keren gewisseld worden en ze laat zich volledig gaan.
Een praatje achteraf op bed terwijl je elkaar aan het strelen bent is zeker mogelijk want ze zegt zelf dat ze geen klokkenkijkster
is en ik was dan ook wel iets langer binnen geweest dan het half uurtje dat ik betaalde.
Deze dame vertelde dat ze wel niet iedereen aanvaard omdat ze dit meer uit hobby doet omdat ze het geld niet echt meer nodig heeft.
Nederlanders en Belgen aanvaard ze maar geen buitenlanders wist ze mij te vertellen.
Veel dames van haar leeftijd zullen wel jaloers zijn denk ik op haar want ze ziet er goed uit voor iemand
van haar leeftijd, ook omdat ze een gezonde levensstijl hanteert.
Laatst bewerkt door een moderator: