Ik weet zeker niet of het over dezelfde Samantha gaat, want de vorige recensie is al een jaar geleden.
Mijn Samantha deed deur open in Mabuhay en is dus de mini-baas. Ik was onmiddellijk verloren, maar normaal neem je de gastvrouw niet (denk ik). In de line-up stonden enkele nieuwe meisjes en de bekende gezichten. Ik dacht een nieuw meisje te kiezen, maar vroeg toch aan Samantha of zij geen zin had. Zonder nadenken zei ze 'natuurlijk'. Ze spreekt ook een beetje Engels, wat ook meegenomen is als je geen Spaans spreekt.
Wat me vooral aansprak aan haar was haar open houding, grote vrouw, volle boezem (ik schat een D), de volle heupen. Maar zeker geen vetlaagjes of zo, enkel een gezonde grote vrouw.
Ze ging de trap op voor mij en ik kon eens over haar mooie billen wrijven, die voor mijn ogen wiebelden.
Wasje gedaan en dan konden we beginnen. Ze stelt je zeker op je gemak (voor mij was dat niet echt meer nodig) en begint dan vol overgave diep te kussen, wat ik enorm graag heb. Daar zijn we een hele tijd mee zoet geweest. Ze is een van de beste kussers die ik al heb meegemaakt, vol overgave, diep, lippen gebruiken, zuigen enz. Dan heb ik al liggend haar borsten onder handen genomen, grote donkere tepels die je mag gebruiken (beetje trekken aan tepels - niet te hard ook niet), zuigen, knijpen, kussen, likken ...). Opeens zei ze dat ze ook melk geeft. Ik verschoot me en vroeg bevestiging. Inderdaad, ze nam haar ene bordt in haar hand en na enkele seconden kwamen er enkele druppels melk uit haar borst. Lekker afgelikt en toen zelf eens geprobeerd. Ze moest hier erg mee lachen, maar ik kreeg er toch ook enkele druppeltjes uit. Nooit meegemaakt, en erg geil!
Daarna afgezakt naar haar kutje, dat ik langdurig heb gelikt. Ze kreunde alleszins hard, zodat ik denk dat ze het apprecieerde (hoewel je nooit zeker bent). Tegelijk met het beffen, ook een beetje gevingerd en dat liet ze allemaal toe zonder opmerking. Zal dan toch niet zo slecht zijn geweest
. Dan terug naar boven om opnieuw een beetje te tongen als afwisseling. Dan kwam ze op me zitten om me te pijpen. Ik vroeg of ze me ook anaal wilde stimuleren en zonder verpinken haalde ze een joekel van een dildo uit haar tas. Die vond ik toch iets te groot en dan stelde ze voor om enkele vingers te gebruiken. OK. Ze ging goed diep met twee (of drie?) vingers en toen dacht ik na enkele minuutjes dat die grote dildo misschien wel kon, en inderdaad nadat ze een condoom rond de grote dildo had gedaan ging ze heel voorzichtig mij kontje penetreren. In het begin wel een beetje pijnlijk (maar dan trok ze direct terug), maar na enkele minuutjes een geweldig gevoel. Zo ging ze een heel tijdje verder, pijpen en ondertussen de dildo bedienen. Ikzelf had een geweldig zicht op haar borsten (ze keek ook regelmatig naar mij) tot ik het niet meer kon uithouden. Veel lecce, dat ze daarna mooi opruimde. Nog een beetje in bed gelegen, verteld over alles en nog wat en ik had er een geweldig half uut opzitten.
Een nieuwe parel uit de Dominicaanse republiek, maar ze woont ook in Spanje. Soms gaat ze ook naar Sky Club (zelfde eigenaar) in Duitsland, maar eigenlijk is ze liever hier omdat het hier relaxter is. Ik kan het zeker bijtreden!