marcusking
Wandelaar
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/samantha_8382666
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vorige week Samantha uit Amsterdam bezocht, door omstandigheden had ik last van blauwe ballen nadat mijn originele date had afgezegd. Gelukkig kon ik bij Samantha terecht ze ontvangt in het Centrum van Amsterdam. Toen ik aankwam zag ik dat de fotos misschien een of twee jaren oud zijn. Ze ziet er uit als iemand die drugs gebruikt (of in het verleden drugs heeft gebruikt) was wat warrig en het huis was wat rommelig (gaf ze zelf toe). Zag gelukkig niets apart liggen, Maar ja ik kwam niet daar om haar appartement te bezichtigen.
Ik wou een pijpbeurt en dit was redelijk tot goed, onder haar kleren heeft ze een betere body dan je zou verwachten en ik mocht lekker aan haar zitten en werkte lekker mee.
Pijpen was zonder en ik moet eerlijk toegeven ik kwam echt heel snel klaar (veel sneller dan normaal wat al eerlijk gezegd niet lang is
) mocht alleen niet in haar mond of op haar komen helaas. Was niet mijn "proudest nut" maar was wel wat ik nodig had.
Weet niet of ik hier nog een keer zou gaan heb wel beter gehad voor de prijs maar tis in de buurt, ze is meewerkend en ik kon er toen snel terecht.
Ik wou een pijpbeurt en dit was redelijk tot goed, onder haar kleren heeft ze een betere body dan je zou verwachten en ik mocht lekker aan haar zitten en werkte lekker mee.
Pijpen was zonder en ik moet eerlijk toegeven ik kwam echt heel snel klaar (veel sneller dan normaal wat al eerlijk gezegd niet lang is

Weet niet of ik hier nog een keer zou gaan heb wel beter gehad voor de prijs maar tis in de buurt, ze is meewerkend en ik kon er toen snel terecht.
Laatst bewerkt: