WHEM Samanta, Almere (voorheen Amsterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame adverteert al wat langer in wisselende plaatsen maar wel vaker in Amsterdam.

Dacht ook ooit hier weleens iets over haar gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden. Misschien heeft ze naam en link gewijzigd of was dat toen nog op hookers.…..

Was niet negatief dacht ik overigens en voor wat het waard is. Heb zeker niet de indruk dat het nep is..
 
Paar jaar terug langsgeweest in Z.O. ..bekend appartement. Weinig interactie, was toen ook nog net beginnende. Een blonde stoot is ze echt niet hoor zoals Makkebeer vermoed ;-)
 
Dame adverteert al wat langer in wisselende plaatsen maar wel vaker in Amsterdam.

Dacht ook ooit hier weleens iets over haar gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden. Misschien heeft ze naam en link gewijzigd of was dat toen nog op hookers.…..

Was niet negatief dacht ik overigens en voor wat het waard is. Heb zeker niet de indruk dat het nep is..
heb je haar nummer toevallig nog ?
 
Klopt, maar dit keer heet ze geen Samanta meer maar Leticia. Nieuwe namen nieuwe kansen dan maar.

Lijken ook weer andere foto's dan april. Ze is het wel volgens mij maar 26 zal ze niet zijn toch?

De optie lijst lijkt ook erg kort geworden en nu zonder pzc en tongzoenen etc. Heb je ervaring met haar? Hoop dat ze goede rondingen heeft en niet erg dik is en een beetje Engels spreekt.
 
Toen ik haar bezocht sprak ze geen woord Engels of Nederlands, ze is immers al een paar jaar hier en je verwacht dat al wat woorden kent.
Bedankt. Dat is lastig idd. Er zijn na vanmorgen wat herkenbare foto's bij gekomen. Kun je aangeven of ze dik is of alleen fors met rondingen en ze dus wel een taille heeft?

Hoe is de dienstverlening verder? Ik dacht dat er vroeger veel meer op het menu stond zoals ook pzc, tz en anaal?

Kinky recensie is lovend voor wat die waard zijn……….

Bedankt.
 
Kinky recensies zijn inderdaad in de meeste gevallen nep.
Zoals ik al beschreef weinig interactie, alleen maar af en toe een glimlach. Z had grote memmen en best een grote kont...deze dingen waren dan ook het enige wat ik kon waarderen. Had toen voor zover ik herinner geen pzc gedaan en anaal weet ik niet meer of ze dat aanbood. Beheerders vinken op de lijst van alles aan om een bezoeker binnen te krijgen, ze antwoorden ook ja als je het vraagt van tevoren, echter eenmaal binnen gooien ze het af op de beheerder of ze verstaan je niet en vaak krijg je ook te horen dat je leuter te groot is voor anaal.
Samanta was beginnende toen ik haar bezocht, maar inmiddels best lang in het vak, ik neem aan dat ze het inmiddels weet hoe je een man moet plezieren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan