Recensie Samanata the Mamona, Merksem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jotux

Wandelaar
38
25/05/24
43
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/samanata-the-mamona-2
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor men 3de ervaring bij een dvp (ergens eind maart/begin april) zocht ik naar een meer gfe en was men oog op deze dame gevallen.
Volgens haar zelf een expert in gfe.
Beetje wantrouwig over wie ik ging ontmoeten en de locatie (toen in Aalst).
Ze deed vanachter de deur open in lingerie met een verhullend zwarte negligé.
Bij binnenkomst viel het me direct op dat de foto die ze me stuurde van haar gezicht niet overeenkwam met de werkelijkheid wat een lichte afknapper was.
Maar ik ben hier niet voor haar snoetje, maar voor een lekkere gfe ;-)
De foto zal eerder van in haar jeugd geweest zijn en gebruikt worden als lokmiddel.
Beetje onwennig volgde ik haar de trap van het huisje op richting het bovenverdiep naar een lavabo voor haar kamertje waar ze haar vlug even opfriste en we even spoelden met mondwater. We gaven enkele verkennende zoenen en ik gaf haar het geld voor 90min.
Een kamertje met een douche viel me in men ooghoek op en ik vroeg of ik me vlug even mocht douchen wat haar een beetje verbaasde.
Het idee dat de wandelaar gedoucht is, is tenslotte voor de dvp ook altijd iets aangenamer denk ik.

Fris gedoucht wachte ze me met verlangende ogen aan de rand van het bed al op.
Na een beetje knuffelen, kusjes in de hals en tongzoenen gleed haar hand naar men kruis dat ze zacht begon te masseren.
Ze haalde men soldaat eruit en ging al zoenend lager. Al zittend gaf ze me een verdomd goeie, natte en diepe pijpbeurt terwijl ze voorzichtig men scrotum kneedde zoals zachte boter.
Terwijl ze terug ging staan, me met een geile blik aankijkend, gleed men hand naar haar kruis waar ik een beetje kon mee spelen en nat voelde worden.
Ik liet haar op het bed neer liggen en befte haar afwisselend zacht, strelend, zuigend, hard, plagend, snel,... Ze had zo een lekkere zoete smaak.
Terwijl ik men mond en kin droog wreef bracht ze met van die geile zaadvragende ogen een condoom aan waarna we 2 standjes deden en beiden klaarkwamen.
Een nagietende pauze, elkaar strelend, kon ik niet van haar ondertussen lekker natte poes blijven en begon haar te vingeren waardoor ronde 2 er al snel kwam.
De intensiteit van klaarkomen was nu toch al een pak minder
Voldaan en een beetje puffend en ondertussen lekker zwetend gingen naast elkaar liggen voor terug even te bekomen.
Na even uit te rusten keek ze mij met een zwoele blik aan en ging haar hand terug naar men kruis. Verassend genoeg kwam mijn soldaat snel paraat te staan en begon ze aan nog een lekker natte pijpbeurt.
Ondertussen terug zo geil als boter begonnen we aan ronde 3! Man, wat kon ik haar lekker diep doggy nemen. Beiden enorm genietend. Ik voelde haar nauwer en nauwer worden. Kreunend van genot, ik met kramp in men voet, zij grijpend aan de lakens kwamen we beiden stevig klaar.
Afgepeigerd waren we! Ze kwam rustig op men schouder liggen. Zachtjes streelde ik haar, en ze viel bijna in slaap.

Opgeschokken van berichtjes die binnen kwamen op haar gsm greep ze er naar. Uit de toon van de spraakberichtjes en haar houding begreep ik dat het tijd was om af te ronden. Ondertussen waren we al bijna 2U verder sinds binnenkomst. Met een beetje tegenzin zette we ons beiden recht en ging ik me douchen.
Eens aangekleed nog een dikke sensuele tongzoen terwijl ze in men achterwerk kneep.

Terug aan de voordeur keek ze me terug met die geile blik aan en gaf me nog een laatste knuffel en plagende tongzoen.
Ze vroeg 2 keer heel lief of ik de dag erachter kon terug komen. De derde keer vroeg ze het me nog is terwijl ze mijn kruis nog is stevig vastnam en me nog een zoen gaf. Twijfelend zei ik dat ik niet kon. Ookal kon ik niet, zou ik wel willen. Ookal zou ik wel gekund hebben, zou ik het niet doen. Hoe lekker het ook was, het is en blijft een dvp.
Toen ik buiten stapte voelde ik me 20j jonger, terug bijna een tiener :)
Moe en voldaan richting men auto keek ik op men klok en besefte dat we 2U15 later waren.

Qua communicatie zal je bij deze italiaanse dame tevreden moeten zijn met een beetje gebrekkig engels.

Maar met lichaamstaal en de gepaste blik kom je ook al ver he :)
Mijn ervaring bij deze dame was zeker TOP!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-italian-girl-come-lick-my-kitten.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame bezocht in lovendegem. Totaal niet de dame vanop de foto's. Is eerder 35 dan 23 jaar. Had mij bijna omgedraaid maar toch maar gewaagd. En mij zeker niet beklaagt. Wat een geile dame. Pijpte mij direct stijf en klom daarna op mij. Mijn kruid verschoten in doggystyle.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan