Recensie Salome, Mechelen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleingeschapen

Wandelaar
35
24/11/24
22
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/party-loving-argentina-is-here-to-have-a-great-time.html
Totale kosten (in euro)
150
Deze namiddag Salome bezocht niet ver van de Korenmarkt een jonge Argentijnse van 18-20 jaar oud en heb het me niet beklaagd. Ze heeft een beugel maar dat hinderde het pijpen niet wat ze zeer goed deed. Daarna heeft ze me met volle passie bereden. Zoals haar heb ik er nog niet veel tegen gekomen. Afgemaakt met doggie en na 45 minuten terug vertrokken. Zeker een aanrader om nog eens terug te bezoeken. Foto's zijn echt en niet van 10 jaar geleden. Herhalingsgevaar is groot.

Deze namiddag Salome bezocht niet ver van de Korenmarkt een jonge Argentijnse van 18-20 jaar oud en heb het me niet beklaagd. Ze heeft een beugel maar dat hinderde het pijpen niet wat ze zeer goed deed. Daarna heeft ze me met volle passie bereden. Zoals haar heb ik er nog niet veel tegen gekomen. Afgemaakt met doggie en na 45 minuten terug vertrokken. Zeker een aanrader om nog eens terug te bezoeken. Foto's zijn echt en niet van 10 jaar geleden. Herhalingsgevaar is groot.
Op foto's van 10 jaar geleden zou ze 8 jaar zijn :rolleyes:
Wel bedankt voor je recensie !

Hoe zit het met parkeren in haar buurt

Terug
Bovenaan Onderaan