Recensie Salma (vh Jemmy) Antwerpen (vh Brugge) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
497
29/10/21
427
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jemmy-the-hot-pussy-2.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jemmy ontvangt op.het zuid
ze is een leuke dame met kleine saggy tits
haar pijpkunsten zijn bovennatuurlijk
als ze bovenop komt zitten dan hou je het niet lang meer
leuke date voor correcte prijs

Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jemmy-the-hot-pussy-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben er onlangs geweest, ze was niet correct met de prijs

Afgesproken voor 150/1hr pzc/masssage.
Na een half uurtje zei ze dat de tijd om was? Ik zei euh wat bedoel je? Zegt ze je moet bij betalen voor een uurtje want het is 150€/30min/pzc!!! Ik zei dat was niet de afspraak zegt jawel dat is de prijs voor pzc ben dan opgestaan aangekleed en heb haar zitten verwijten dat ze liegt. Stond duidelijk in bericht. Misschien kan ze wel pijpen maar voor 150€ laat ik Kim Kardaschian voor me pijpen

Was nog eens teruggeweest omdat eerste keer best wel ok was.
Tot zover dus..
Prijzen aangepast, service naar beneden gedonderd
De Afrikaanse ziekte. (Afspraken niet nakomen )

Toch nog eens langsgeweest omdat ze ook een (knappe) vriendin zou hebben waarmee ook trio mogelijk was. Daar aangekomen allerlei uitvluchten waarom ze er niet was… 😡

Het was gewoon een lokmiddel gelukkig moest ik er toch in de buurt zijn en er dus geen geld en weinig tijd aan verloren.

linke boel daar …

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-queen-of-blowjob-without-condomin-mechelen.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb vorige week zondag met deze dame afgesproken. Het was een geslaagde afspraak. Ze zag er slanker uit dan op foto's. De dame heeft een mooi figuur (met name haar derriere en mooie roze.. ) en is hygiënisch. Alles rook fris. Het pijpen was goed maar als je bijnaam Queen of blowjobs had ik er meer van verwacht. Intiem in verschillende standjes. Hondjes was voortreffelijk. Ze is goed strak. Het apartment was schoon en gelegen in een nette buurt. Omgeving Antwerpen Kasteelplein. Ik ga zeker weer een keer terug.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs ging ik terug bij Salma voorbij. Overdag was het makkelijk zij het betalend parkeren. Ze geeft je eerst een Adres in de Tolstraat op. Daar zeker NIET bellen. Het juiste adres geeft ze achteraf. Haar appartement is ruim en een beetje verouderd, maar wel hygiënisch.
Ik voelde me als een minnaar die na een lange reis met de belofte van vele geschenken terug thuis kwam. Ze nam me in een innige omarming stilletje mee naar de slaapkamer - maar eerst de schoenen uit !
Ik had net thuis een bad genomen dus alleen een korte verfrissing op de strategische plaatsen was voldoende. Toen ik daarmee klaar was stond ze al lekker te heupwiegen zoals in het filmpje van haar advertentie op RL. Ik legde mijn jonge heer tussen haar bilspleet en haar op en neer gaande beweging maakte mijn paal kloppend hard terwijl ze haar kleed nog steeds aan had . Zachtje schoof ik dit omhoog en ontdekte haar lekkere kont. Ze had geen slipje aan!
Ze draaide zich om en greep mijn lid vast om samen op het bed te belanden. "I think you like me" zij ze schalks
Eerst maakte ze mijn eikel nog eens extra schoon met een nat doekje en begon dan aan misschien wel de beste pijpbeurt die me ooit is te beurt gevallen : alternerend mijn eikel likken en dan het hele zaakje diep in de mond nemen. Plots kwamen de eerste slavo's in het rond gevlogen, maar gelukkig was alle munitie nog niet verschoten. Ze nam plaats op mij en drong mijn lul in haar ondertussen kletsnat geworden grotje terwijl ze haar bekken begon te draaien. Yeeeahh!
Dan naar een heerlijke 69. Ze heeft een mooi glad geschoren kutje dat maagdelijk zacht aanvoelt en ook haar kontgaatje kon ik heerlijk met mijn tong penetreren.
Haar behoorlijke geprononceerde clitoris schoof ze over mijn mond en neus en ik kon duidelijk haar opwinding merken want ze werd steeds natter.
Uiteindelijk heb ik haar nog eens doggy genomen tot ze nog amper op haar trillende benen stond . Dan was het tijd om finaal handmatig helemaal leeg gemolken te worden.

Na deze beurt hebben we nog wat gepraat en nooit heb ik de indruk gehad dat ze zich om de tijd bekommerde . Ze komt wel NIET uit Rwanda

Salma tot héél binnenkort.

P.S. De niet aangekruiste rubrieken zoals anaal, kontlikken bij de klant , BDSM, fisting, bare sex enz ... heb ik niet beoordeeld omdat ik er zelf niet om gevraagd heb en dus ook niet gekregen.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-salmablowjob-without-condomnew-in-antwerp.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ook langsgeweest.
Leuke ervaring met Salma.
Ze laat je echt thuisvoelen met dat dansje.
Ook echt strak vanonder 😅
Hield het niet lang vol bij deze dame..

Ben er deze week nog eens langsgegaan. Ze gaf me zulk een lekkere sloppy BJ dat haar speeksel langs mijn ballen droop. Daarna zijn we samen in slaap gevallen terwijl ik mijn hand op haar kutje had liggen.
Plots werd ik wakker omdat ze zacht kreunend mijn vinger in haar poesje hield terwijl ze haar benen samenkneep tot ze schokkend klaar kwam.
Ik heb wel een beetje extra betaald 😁

Terug
Bovenaan Onderaan