Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOk, te vermijden dus. Merci voor de info.![]()
Recensie - Salma (vh Jemmy) Antwerpen (vh Brugge)
Jemmy ontvangt op.het zuid ze is een leuke dame met kleine saggy tits haar pijpkunsten zijn bovennatuurlijk als ze bovenop komt zitten dan hou je het niet lang meer leuke date voor correcte prijs https://old.redlights.be/profiel/sweet-jemmywww.girlsreview.nl
En hoeveel heeft die pijpdate gekost ? Incluis tongzoenen ?Ik ben ook onlangs bij Salma geweest. Ik schat ze in de dertig, mooie vriendelijke vrouw.
Communicatie met haar verliep niet direct want was in kortaf nederlands terwijl zij in het engels sprak. Vlak voor de afspraak werd het adres plots gewijzigd (naar ergens om de hoek) wat ik erg verdacht vond. Maar ze was lief en aanhankelijk. Als first-timer en best zenuwachtig zijnde heeft ze me goed gerustgesteld.
Ze pijpt magnifiek en heeft dat (ik wilde niets anders) voor bijna een uur volgehouden tot ik heftig in haar mond ben gekomen. Respect voor haar toewijding (en zuigkracht). Ze was erg hygiënisch.
Respect voor de zuigkracht!Ik ben ook onlangs bij Salma geweest. Ik schat ze in de dertig, mooie vriendelijke vrouw.
Communicatie met haar verliep niet direct want was in kortaf nederlands terwijl zij in het engels sprak. Vlak voor de afspraak werd het adres plots gewijzigd (naar ergens om de hoek) wat ik erg verdacht vond. Maar ze was lief en aanhankelijk. Als first-timer en best zenuwachtig zijnde heeft ze me goed gerustgesteld.
Ze pijpt magnifiek en heeft dat (ik wilde niets anders) voor bijna een uur volgehouden tot ik heftig in haar mond ben gekomen. Respect voor haar toewijding (en zuigkracht). Ze was erg hygiënisch.
200, met CIM erbij. Is veel, geef ik zeker toe, maar ze heeft haar werk gehad met mij zeneEn hoeveel heeft die pijpdate gekost ? Incluis tongzoenen ?
Nu... 200,- voor een pijpbeurt lijkt idd duur. Tot je natuurlijk leest dat het een intense pijpbeurt (pzc) was van een uur met klaarkomen in haar mond! Laat maar komen! haha!200, met CIM erbij. Is veel, geef ik zeker toe, maar ze heeft haar werk gehad met mij zeneIk stond een beetje versteld van m'n eigen volhouden, terwijl het juist best goed was. Niet dat ze gewoon slecht zoog, dus.
Bovendien kon ik het echt gebruiken en misschien zij ook.