Recensie Saida, Groningen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Soprano

Newbie
14
04/10/24
7
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2254501-saida
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij deze jonge dame langs geweest. Normaal gesproken zijn kleine en slanke dames niet waar ik op val, maar ik heb ook nooit eerder zo'n ervaring met kleine vrouw gehad, dus ik dacht even laat proberen.
Contact en afspraak maken gingen soepel. Wij hebben ook voor een aantal seconden video gebeld en ze was zeker de dame van de foto's. Half uur later ben ik lopend gegaan naar de locatie, de deur snel geopend was en achter de deur stond inderdaad vrolijke en kleine dame. Ze is ongeveer 150 cm lang met kleine en normale postuur. De kamer was vrij netjes en schoon toch iets donker.
Saida spreekt voedende Engels, en is ook schattig en bubbly. Maar eerlijk gezegd houdt ze van praten, en dit hebben wij genoeg van gedaan voor en na de seks.
De actie zelf was niets spanned, aftrekken heeft ze niet echt gedaan, ging direct voor pijpen. Ze pijpt MC wel lekker, en seks op zich was goed.
Toch heb ik de hitte die Latina vrouwen vaak hebben gemist. Bovendien moest voor mij gevoel wat zachter en langzamer doen tijdens de seks omdat ze echt strak en klein is.

Herhaalgevaar? Voor mij is het niet. Saida is een leuke vrouw, vriendelijk en schoon. Toch de seks was meer op de saai zijde van de spectrum. Ik ben bij haar geweest omdat ik benieuwd was. "Klein maar fijn" is inderdaad niet voor mij, en nu weet ik dit zeker. Als je houdt van schatting jong en klein, dan misschien is ze iets voor je. Maar als je houdt van langer, iets sportief of molliger, spicier en iets ouder dan zou ik zeker verder zoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan