Recensie Saha Zulte 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Athen

Newbie
9
02/07/23
3
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sasha-509/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Deze week langs geweest bij Sasha in Zulte. Afspreken ging vlot via WhatsApp maar als ik vroeg om een foto met een balpen en potlood in de hand had zie die niet. Ik kreeg wel een andere foto maar daar was ik nie echt van overtuigd! Geen probleem, ik was in de buurt en had afgesproken dat ik haar op een moment zelf zou bekeren en dit was oke voor haar.
Eens aangekomen liet ze me binnen en meteen voor me pozeren zonder dat ik er aanleiding voor gaf. Eens goedgekeurd kreeg ik meteen een knuffel en een mini lapdans.
Aangekomen in de kamer, het financiële gedaan (waar ze niet meteen om vroeg want ze was eerst haarzelf nog wat aan het showen en over mijn broek aan het vrijen) kleertjes voor 80% af en begon meteen met een lapdans en wat droog neuken. Wees maar zeker dat deze er zin in had na alles wat ik mocht betasten en betast werd.
Condoompje erover en het standaard pijpwerk kon beginnen. Haar mondwerk was standaard maar haar strelingen en het beetje show dat ze gaf maakte het wel beter.
Dan kon ik kiezen voor misso of doggy. De missionaris gekozen omdat ik er wel wou op toezien. Kon mooi voelen hoe ze haar foefje opspande om mij wat rapper te laten komen en met succes! Want deze hield het niet lang vol!
Uiteindelijk geen probleem want ik had ook maar voor 15min betaald en deze zijn zeker volledig opgebruikt.
Verder kan ze goed haar Engels. Heeft een schoon figuur, het gezicht is niet mijn favoriet maar ik zeker niet lelijk. Lief meisje, zegt waarop het staat en draaide niet rond de pot.
Herhaling. .. misschien. Ik varieer gewoon graag.

Terug
Bovenaan Onderaan