WHEM Safa, Den Haag vh Rijswijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robbb

Stamgast
414
09/11/21
359
20
Nieuwe advertentie van een 'Arabische' dame die er goed uit ziet op de foto's, met redelijke prijzen.

Heeft iemand ervaring met deze dame?

 
Vandaag wederom getracht telefonisch contact te krijgen met Safa maar dat wil maar niet lukken. Daarom vandaag een whatsapp gezonden waarna haar advertentie heel snel
 
Ik had haar bericht, vroeg of ze beschikbaar was, ze zei in 1 uur wel. Toen ik naar haar adres vroeg, kreeg ik geen antwoord terug. Een dag later weer geprobeerd, haar adverentie werd toen wel geüpdatet maar kreeg geen antwoord terug.
 
Ik ben zeker genaaid, maar niet op de manier die ik had verwacht. Op weg daarheen voegde ze 40 minuten wachttijd toe, wat ik verplicht was, maar daarna werd er nog een uur bijgeteld. Vermijd
 
Ben erg benieuwd of er binnenkort nog een recensie komt of dat posters wie het niet gelukt is het nog eens gaan proberen. Anders ga ik toch proberen of het mij lukt er een voor het team te proberen want ze ziet er super lekker uit
 
Onlangs bij deze dame geweest. Ze ziet er wel ongeveer uit al de dame van de foto's, maar daar eindigt het wel een beetje. Ze is zeker niet arabisch, maar Colombiaans. Ze was heel erg haastig ook al heb ik voor 30 minuten betaald. Ze wou dat je heel snel klaarkwam en zelf mocht je niks doen. Je kreeg geen BJ met of zonder condom. Ze was na het klaarkomen wel lief en aardig en vroeg een beetje waar ik vandaan kwam en hadden een gesprek, maar ik zou er zeker niet meer teruggaan, Herhalingsgevaar is 0
 
Terug
Bovenaan Onderaan