WHEM Sade, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hahah ondanks dat ze niet zo heel knap is, ben ik wel benieuwd naar een echt goeie pijpbeurt..

Probleem is dat als ik haar bel, zij of niet opneemt of schreeuwt wat door de telefoon en hangt op.

Vervolgens krijg ik een smsje van: "Sms mij." En als ik dat doe hoor ik niks 🤣🤣.

Oke mannen ik ben iets van een jaar of twee langsgeweest, en moest zeggen dat t nogal een vreemde gewaarwording was. Toen ik binnenkwam brandden er overal kaarsen en overal jezusbeelden. Op de tv werd een kruistochtfilm afgespeeld terwijl de ramen waren afgeplakt met vuilniszakken, nogal griezelig allemaal. Ze wilde meteen op m'n pik springen (we hadden bj afgesproken) maar voelde me niet meer op m'n gemak en gaf haar de 20 van de 80 die we hadden afgesproken en vertrok zonder iets gedaan te hebben. Hoop dat iemand anders het wel kan vervolmaken haha.

Heb deze dame ergens een jaar of vier geleden in de covid tijd eens adhoc bezocht op een zaterdagavond, ontving toen ergens in de Rivieren buurt. Dame is inderdaad wat vaag maar uiterlijk stond mij toen wel aan, ontving toen in een wat klein, donker en rommelig appartement.
Had toen een vluggertje afgesproken, en van wat ik mij nog kan herinneren was het niet slecht, pijpen zonder was prima en ook nog geneukt. Enige wat tegenviel dat ze in haar advertentie CIM en CIF aan bood, maar toen niet mogelijk was vanwege corona besmetting gevaar, lul smoes dus.

Dame beviel het zelf toen blijkbaar wel, want bij vertrek gaf ze aan dat ik volgende keer zonder afspraak wel weer langs zou mogen komen. Daarna nog eens een paar keer in een opwelling proberen af te spreken, maar was niet bereikbaar of reageerde niet op app.

Al met al dus niet zo professioneel en was haar ondertussen al weer vergeten.

Terug
Bovenaan Onderaan