- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexysenses.com/hotesses/sacha
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteren had ik nog eens een uurtje voor mezelf uitgetrokken. En helemaal geen spijt van. Naar Sexyxenses gegaan in de Groenstraat. daar had ik Sacha gereserveerd. Een Nederlandse zwarte dame die er duidelijk helemaal voor ging. Na een gezellig wasje met Sacha in de badkamer, zij waste mijn Generaal, zijn we naar de kamer gegaan.
Sacha had een visnet-pakje aan wat mij al snel in de juiste stemming maakte. Ze maakte uitgebreid werk van een heerlijke pijpbeurt. Terwijl ze verleidelijk in mijn ogen keek. Met haar naturel D kwam ze in mijn gezicht een beetje uitdagen terwijl ze mijn handen vast hield. Ze houd van spelletjes spelen.
Daarna heeft ze my in amazone bereden, tot de generaal zijn werk deed in haar kutje. Uiteraard alles met CD. Sacha deed alles met zo veel passie en gevoel dat ik zeker deze maand nog eens zal langs gaan. Ze is een top dame van plezier.
Het was nu de 3e keer dat ik haar bezocht en je kan eigenlijk ook heel goed met Sacha praten over andere, dagelijkse dingen. Ze is een toppertje dat hopelijk nog lang op dit adresje gaat blijven.
Maxim 2800
Sacha had een visnet-pakje aan wat mij al snel in de juiste stemming maakte. Ze maakte uitgebreid werk van een heerlijke pijpbeurt. Terwijl ze verleidelijk in mijn ogen keek. Met haar naturel D kwam ze in mijn gezicht een beetje uitdagen terwijl ze mijn handen vast hield. Ze houd van spelletjes spelen.
Daarna heeft ze my in amazone bereden, tot de generaal zijn werk deed in haar kutje. Uiteraard alles met CD. Sacha deed alles met zo veel passie en gevoel dat ik zeker deze maand nog eens zal langs gaan. Ze is een top dame van plezier.
Het was nu de 3e keer dat ik haar bezocht en je kan eigenlijk ook heel goed met Sacha praten over andere, dagelijkse dingen. Ze is een toppertje dat hopelijk nog lang op dit adresje gaat blijven.
Maxim 2800