• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Sabrina Valentina /Mistress Sabrina - Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
73
07/07/21
60
11
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
21
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5253205-sabrina-valentina
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren nacht deze shemale bezocht.

Na de resenties op kinky gelezen te hebben de gok genomen om deze te bezoeken

Afspraak maken was makkelijk, ik wilde alleen geen 300 betalen voor 1 uur, dus gevraagd of 45 min voor 250 ook goed was, dit kon dus gewoon.

Bij binnenkomst zie je een grote shemale met een paar enorme grote borsten en een lekker figuur.

Gelijk naar de kamer gegaan en daar ging ze op de bank op haar telefoon zitten, maar nadat ik betaald had en uit de kleren was gegaan ging het wel los.
Ik moest op de rand van het bed gaan zitten en ze kwam voor me staan in haar bodystocking en moest haar kruis kussen en kwam een toch niet al te grote pik uit haar bodystocking.
Moest haar flink pijpen en groeide haar pik toch naar een flink formaat en trok ze ook haar bodystocking uit.
Ik moest haar maar pijpen waar bij ze mijn hoofd vastpakte en haar flinke pik diep in mijn keel bleef rammen, tot aan traantjes toe, als je een dominante shemale wil moet je deze hebben, aiihh ik heb echt af moeten zie, ik zat nog steeds op de rand van het bed en zijn bleef haar pik maar diep in mijn keel rammen, ze kwam zelfs met een been op mijn schouder om haar pik nog dieper naar binnen te drukken, pff ik heb echt geregeld naar lucht moeten happen.
Ze ging op bed liggen en ik moest weer haar pijpen en weer werd ik min of meer in mijn mond en keel genomen door haar.
Toen mocht ik omdraaien en op mijn buik gaan liggen waar na ze mij ging rimmen wat ik niet gevraagd had maar wel erg lekker vond.
Na dat even gedaan te hebben ging het rubber en om en kreeg ik de volle lengte die keihard was van achteren te verwerken, jeetje wat ging die opnieuw helemaal los.
Ik ben echt flink doorgeneukt, en toen begon ze zich klaar te trekken en mocht ik haar melk in ontvangst nemen in mijn mond en er na mij zelf klaar getrokken terwijl ze met een paar vingers mijn sterretje bewerkte.
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, pff ging weg met pijn in mijn keel en ook in mij ster.
Wil je flink misbruikt worden, probeer deze dan maar eens
 
Bedankt voor de review! 75 euro per kwartier is best prijzig. Snap dat ze 250e/45min ok vindt want dan betaal je eigenlijk 25e te veel. Ervaring lijkt me super, maar helaas toch te duur voor mij..
 
Bedankt voor de review! 75 euro per kwartier is best prijzig. Snap dat ze 250e/45min ok vindt want dan betaal je eigenlijk 25e te veel. Ervaring lijkt me super, maar helaas toch te duur voor mij..
ik betaal liever iets meer en de date geweldig is, hoe vaak ik al 250 voor een uur betaal en het gewoon k...t is, nee deze keer goed gegokt.
 
ik betaal liever iets meer en de date geweldig is, hoe vaak ik al 250 voor een uur betaal en het gewoon k...t is, nee deze keer goed gegokt.
Vanuit jouw beredeneerd snap ik dat. Toch hoop ik niet dat veel andere wandelaars dat ook doen. Als iedereen meer betaalt dan de vraagprijs dan drijft dat de prijzen verder omhoog. Of DVP's doen alleen nog hun best als ze iets extra's krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan