Recensie Sabrina, Privat Bei Sara, Wurselen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SimonSeelen

Wandelaar
41
08/08/22
23
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1242404-sabrina
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De stoute schoenen aangetroken en richting Wurselen gegaan. Na wat Whatsapp berichten een afspraak bij Sabrina gemaakt voor een half uurtje. Ze zei dat ik ook bare mocht neuken, maar dat zou 100 extra kosten. Als bonus mag je dan wel in haar mond spuiten.

Parkeren ging gemakkelijk bij de supermarkt ernaast, aangebeld en Sabrina stond al te wachten. Samen naar haar kamer gegaan waar ik de mogelijheid kreeg om me te wassen. Ze ging zich even uitkleden en daarna zijn we op bed beland. De foto's zijn denk ik wat ouder want ze heeft nu een wat dikkere buik. Ze ziet er verder ok uit, met lekkere dikke nep tieten.

Eerst werd mijn pik lekker gezogen, wat ze goed doet. Heb tijdens het pijpen lekker met haar kont, kut en tieten kunnen spelen. Vervolgens even gebeft, wat niet helemaal mijn ding is. Vanaf haar kut kon ik lekker kijken naar haar tieten. Ik moest deze even lekker neuken, dus heb mijn pik tussen haar tieten gestopt. Terwijl ik haar tieten neukte lekker haar poes gevingerd. Mijn stijve hield het niet meer dus ik heb hem zo in haar kut geschoven en haar lekker missio genomen. Toen ik op het punt stond om te spuiten, zijn we omgedraaid en heeft ze hem lekker in haar mond leeg gezogen.

De volgende keer ga ik haar met condoom neuken, vond de 100 extra het niet waard, maar ze gaat me zeker nog een keer terug zien.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan