- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De Limburgse Wallen maar eens bezocht. Het was rustig qua mannelijke bezoekers, dus volop keuze. Telde een dame of 8 die beschikbaar waren. Ik zag onder andere Ella, Anaïs en Lisa achter hun raampje zitten.
Maar ik wilde dit keer niet in herhaling vallen en wat nieuws. Tijdens het rondlopen viel mijn oog al snel op een kleine dame die uiteindelijk Sabrina blijkt te heten. Ze liep met een handdoek over haar middel wat over de gangen met andere dames te buurten.
Gekozen voor een half uur plus pzc. Dat heb ik me niet beklaagd. Ze nam er goed de tijd voor, geen haast en pijpte me heerlijk. Daarna wilde ik haar neuken. Met die krappe kut van haar waren een paar stoten genoeg om het rubber te vullen!
Maar ik wilde dit keer niet in herhaling vallen en wat nieuws. Tijdens het rondlopen viel mijn oog al snel op een kleine dame die uiteindelijk Sabrina blijkt te heten. Ze liep met een handdoek over haar middel wat over de gangen met andere dames te buurten.
Gekozen voor een half uur plus pzc. Dat heb ik me niet beklaagd. Ze nam er goed de tijd voor, geen haast en pijpte me heerlijk. Daarna wilde ik haar neuken. Met die krappe kut van haar waren een paar stoten genoeg om het rubber te vullen!