Voormalig lid 19396
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Bare seks
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 16cm
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/sabrina-tasty-until-last-dropwatch-my-videos-7.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Wat een nympho. Dit is haar 2x in België bij haar eerste keer was ik er als de kippen bij. Vlot over gsm. Vriendelijk toen ik later was dat ik geen parkeerplaats vondt. Kuste met passie. En toen ze mij onderbroek naar beneden trok en mijn dikke pik zag een grote glimlach. Pijpt er op los terwijl ik recht stond en ze werd hard zonder aan te raken. Na wat intens geslobber en gekeelneuk waarmee ik haar hoofdje vast nam viel ze achterover met de benen omhoog. Fuck Me klonk het. Ik zei dat ik vandaag wel in een passieve bui was en dus een trans had geboekt voor een pik te krijgen. Ze draaide met haar ogen. You got to be kidding me. The first big dick i get and you dont want to fuck me.
Jah... Wat zeg je daarop?
Come here. Ze trok me op haar al kussend terwijl ze mijn lid masseerde en zo bij haar naar binnenleide. Wat volgde was een zeer dirty fuck dat eindigde met een lading in haar kont. Ze vroeg of ik vrienden kende met even grote pikken als ik omdat ze graag door meerdere mannen wil geneukt worden. Ze was toen zo geil dat ze zei bel er een en dan mag jij wel gratis nog eens dat uurtje.
Sorry babe. I don't share.
Jah... Wat zeg je daarop?
Come here. Ze trok me op haar al kussend terwijl ze mijn lid masseerde en zo bij haar naar binnenleide. Wat volgde was een zeer dirty fuck dat eindigde met een lading in haar kont. Ze vroeg of ik vrienden kende met even grote pikken als ik omdat ze graag door meerdere mannen wil geneukt worden. Ze was toen zo geil dat ze zei bel er een en dan mag jij wel gratis nog eens dat uurtje.
Sorry babe. I don't share.