- Extra's
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- E+
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/sabrina-63-ans-de-retour.html
- Totale kosten (in euro)
- 75
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Reeds langer m'n oog laten vallen op deze dame. Dikke tieten, maar tegengehouden door de wat diverse foto's en vermelde leeftijd.
Zondagavond gemerkt dat ze nieuwe foto's geupload had na haar vakantie en die zagen er prima uit!
Deze foto's zijn (nu) dus representatief, ga niet af op de andere foto's met halflang zwart haar en/of waarop ze er soms bleker uitziet.
Had nu een perfect gebruind lichaam en daar hou ik enorm van. Voeten waren op de nieuwe foto's ook goed te zien en zoals wel 's vaker is met (Waalse) dames ziet ze er in het echt beter uit dan op de foto's .
Of zoals een eerdere dame mij vertelde: sommige zijn gewoon niet goed in mooie foto's maken.
Anyway, voor het geld kon ik het ook niet laten.
Paar sms'jes later had ik de afspraak voor dezelfde middag te pakken.
Ze vroeg trouwens op voorhand hoe oud ik was. Ik heb niet gevraagd in welke mate dat eigenlijk terzake doet.
Dame ontvangt niet in Bierset, maar een dorp/stadje ernaast.
Rustig doodlopend straatje, al was er een overbuurvrouw die net vertrok en er was ook een gemeentearbeider op straat. Achja, mij kennen ze toch niet.
Dame had de boodschap begrepen en droeg, zonder erom gevraagd te zijn, mooie volledig open high heels en had een mooi roze lakje op haar teennagels.
Foto's en filmen was helaas uit den boze, hoezeer ik ook probeerde.
Sabrina ontvangt op haar slaapkamertje boven, waar (gezien de temperatuur) zowel het venster open stond, een ventilator stond en eentje aan het plafond draaide. De gordijnen waren helaas dicht, het is me niet duidelijk of dit enkel voor de zon was of ook omdat mensen van de parallelle straat inkijk zouden hebben.
Leuke tijd gehad en na de daad kunnen opfrissen op haar badkamertje.
Er lag een handdoek en washandje klaar en zij waste haar voetjes ook nog even.
Voor herhaling vatbaar, hoor!
Zondagavond gemerkt dat ze nieuwe foto's geupload had na haar vakantie en die zagen er prima uit!
Deze foto's zijn (nu) dus representatief, ga niet af op de andere foto's met halflang zwart haar en/of waarop ze er soms bleker uitziet.
Had nu een perfect gebruind lichaam en daar hou ik enorm van. Voeten waren op de nieuwe foto's ook goed te zien en zoals wel 's vaker is met (Waalse) dames ziet ze er in het echt beter uit dan op de foto's .
Of zoals een eerdere dame mij vertelde: sommige zijn gewoon niet goed in mooie foto's maken.
Anyway, voor het geld kon ik het ook niet laten.
Paar sms'jes later had ik de afspraak voor dezelfde middag te pakken.
Ze vroeg trouwens op voorhand hoe oud ik was. Ik heb niet gevraagd in welke mate dat eigenlijk terzake doet.
Dame ontvangt niet in Bierset, maar een dorp/stadje ernaast.
Rustig doodlopend straatje, al was er een overbuurvrouw die net vertrok en er was ook een gemeentearbeider op straat. Achja, mij kennen ze toch niet.
Dame had de boodschap begrepen en droeg, zonder erom gevraagd te zijn, mooie volledig open high heels en had een mooi roze lakje op haar teennagels.
Foto's en filmen was helaas uit den boze, hoezeer ik ook probeerde.
Sabrina ontvangt op haar slaapkamertje boven, waar (gezien de temperatuur) zowel het venster open stond, een ventilator stond en eentje aan het plafond draaide. De gordijnen waren helaas dicht, het is me niet duidelijk of dit enkel voor de zon was of ook omdat mensen van de parallelle straat inkijk zouden hebben.
Leuke tijd gehad en na de daad kunnen opfrissen op haar badkamertje.
Er lag een handdoek en washandje klaar en zij waste haar voetjes ook nog even.
Voor herhaling vatbaar, hoor!