Recensie Sabrina/Alicia, Deurne (vh Eindhoven) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bastiaan013

Vaste klant
108
04/11/21
37
6
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/chubby-sabrine-_7892394
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Oké nou wat aarzelen uiteindelijk vandaag een afspraak gemaakt met Alicia Ik ben nu eenmaal in Nederlander en ik hou van aanbiedingen dus deze bonusaanbieding kon ik niet laten liggen.

Alicia ontving vanmiddag in een hotel net buiten het centrum van Eindhoven.

Ze heeft een prachtig volfiguur, flinke hand vol borsten en een lekkere zeg maar gerust dikke kont. Ook is ze erg verzorgd mooie lippen make-up en ze ruikt overal heerlijk.

Alicia neemt de tijd voor je en we konden zo het rustig opbouwen naar een hoogtepunt.

Als je dit leest Alicia Nogmaals bedankt voor de fijne middag Wat mij betreft zeker wel voor herhaling vatbaar.

Ik krijg door het inkloppen van een advertentienummer op dit forum de bovenstaande recensie te zien.
Dame adverteert nu als Chubby Sabrina in Leerdam.

Met de mededeling "laatste dag."

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/chubby-sabrine-_7892394
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op de gok gisteren langs geweest bij Sabrine in Deurne. Ze ontvangt in een vakantiehuis, dus qua locatie had ik vooraf al mijn twijfels. Zodra je aanbelt bij het huisje blijft ze zelf in bed liggen en moet je maar gewoon naar binnen lopen.
In de eerste oogopslag leek ze me niet geheel onaantrekkelijk maar na een wat betere bestudering is ze toch niet echt mijn type. Ik knap vooral af op die opgespotten lippen, zo zonde.

Qua hygiëne kon het ook beter. Ik mocht mezelf opfrissen op de badkamer, maar afdrogen kon alleen met toiletpapier (?) want ze had geen handdoeken. De tijd van mezelf opfrissen bleek achteraf van mijn 30 minuten af te gaan. Ook haar hygiëne kon wat mij betreft beter.

Wat betreft de daad vond in het middelmatig. Om nog maar niet over de verschrikkelijke bedden te beginnen. Ze pijpt aardig, maar gebruikt veel haar handen. In cowgirl zat ze er maar wat bovenop zonder enige beweging. Dan maar over op doggy waarbij het me opviel dat er een kleine zweetgeur naar boven kwam. Het leven uit kleine Perry verdween helemaal zodra ze haar aandacht verlegde naar haar telefoon, die constant af ging, en de opmerking dat ik nog 5 minuten had.

Sabrine zelf is stevig te noemen. Ze heeft wel lekkere borsten en een goede volle kont, maar die opgespoten lippen en haar niet geheel verzorgde gebit zijn voor mij een afknapper.

Ook zegt ze via whatsapp dat alle opties inclusief de prijs zijn. Maar ter plekke was er geen optie tot (tong)zoenen en klaarkomen op haar gezicht. Zet het dan niet in je advertentie als je het toch niet doet.

Voor mij in ieder geval geen kans op herhaling

Terug
Bovenaan Onderaan