WHEM Sabina, Prive BtoB Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een paar jaar geleden geweest. Voor mij geen herhaal bezoek. Niet slecht maar ook niet bijzonder. Degelijke huisvrouwen sex.

Hi @Ikbenperry sorry voor de late reactie. Ik ben inderdaad de zelfde dag gegaan. Ik had bewust gekozen voor een half uur met extra pzc. Dat betekent 95 euro omdat 80 voor half uur en 15 voor de extra. Het is naast de psv station qua locatie. Wat ik heb gedaan was mijn auto achter in een wijk parkeren is ongeveer 1 min tot 2 min lopen. Waarom omdat de plek zelf niet discreet is en omdat het midden in een verkeer is waar iedereen je naar binnen en naar buiten kan zien gaan. Het is wel betaald parkeren ik denk zo 1 euro per uur. Het is verstandig om cash te betalen kan ook pinnen maar ik daar ben ik zelf niet van.

Nou ik liep naar binnen en een gast dame kwam me gedag zeggen en bood me wat te drinken en kon ik de betaling doen. Daarna moest ik even wachten omdat ze Sabina ging ophalen. Nou Sabina is qua gezicht niet de alle mooiste daar moet je echt door heen kijken het is echt een dame op leeftijd van begin vijftig. Ze heeft wel een geile lichaam wel een volle buikje maar haar borsten en kont kunnen nog mee. Uiteindelijk een kamer gepakt deurtje opslot en het feestje kon beginnen.

Het begon eerst met je handen en gezicht wassen en daarna je mond goed spoelen met zo'n mondspoeler. Dat doe je al terwijl je naakt bent. Daarna begon ze aan mijne jonge heer te trekken zachtjes en dan nog naar beneden naar mijn ballen. En dan begint ze je te tongzoenen ik bleef toch een bepaalde rook geur ruiken of proeven. Ik heb me erin moeten doorzetten. Daarna begon ze te pijpen zonder condoom en man dat was heerlijk. Ondertussen probeert ze je geil aan te kijken. Omdat ik maar half uur had heb ik het sex even uitgesteld ze heeft lekkere nippels waar je aan kan zuigen terwijl je de kont goed kunt vast pakken en voelen. Daarna aan haar gevraagd of ik haar kon vingeren dat vond ze oké en binnen 5 min kwam ze klaar en was ze best wel blij mee. Omdat de meeste mannen zei ze alleen aan hen eigen behoeft denken. Daarna condoom om en mocht ik haar doggy pakken. Nou voor vijftig jarige dame voelde haar kut heel lekker een beetje strak. Ik merkte al dat ik ging komen dus heb maar rustig gestoot terwijl ik ook haar borsten beetje pakte. Daarna heeft ze me klaar getrokkken zonder condoom en met veel spuug. Al met al een goed ervaring een aardige en gezellige dame. Mocht ik zelf nog eens in de buurt zijn dan al ik eens langs gaan. Ze werkt trouwens tot 15:30 hou daar rekening mee.

Mocht je ook zijn gegaan laat me zeker weten 😁

Terug
Bovenaan Onderaan