- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Squirting
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Donderdag
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ooit had ik hier gevraagd bij welke dame ik moet zijn voor squirten, daarop had Sabina toen gereageerd waarna mijn interesse was gewekt mede door de goede recensies hier om een afspraak te maken maar dit kwam er maar niet van. Mij is het eindelijk gelukt om een afspraak te maken met Sabina, elke keer als zij er was kon ik weer niet, gelukkig heeft Fleur heel goed meegewerkt aan het mogelijk maken van een date.
Sabina is een super leuke verschijning om te zien, gezelligere knuffelaar en stiekem heel erg ondeugend. Ik had het geluk dat Anna ook nog een half uurtje aansloot, het lange wachten op een date met Sabina werd dus beloond met een leuk extraatje. Heerlijk om ook die dames met elkaar bezig te zien.
Sabina is een super leuke verschijning om te zien, gezelligere knuffelaar en stiekem heel erg ondeugend. Ik had het geluk dat Anna ook nog een half uurtje aansloot, het lange wachten op een date met Sabina werd dus beloond met een leuk extraatje. Heerlijk om ook die dames met elkaar bezig te zien.