Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je zeker dat dit E+ borsten zijn/ Op de foto's lijken ze aanmerkelijk kleinerIk kan hier kort maar krachtig over zijn. Dit was mijn beste gfe ervaring ooit met een dame van plezier en helemaal met stip bovenaan de beste pijpbeurt die saartje gaf
Weet je zeker dat dit E+ borsten zijn/ Op de foto's lijken ze aanmerkelijk kleiner
Zitten zeker diamanten in haar k.tje inmiddels 250 eurootjes per uur....vond het toen 3 x niks en dat was 150 euro voor een uur paar maanden geleden
ADHD zou wel een aan coke gebruik kunnen liggen???
Zou dit dan komen omdat ze je gezien heeft en je misschien niet in de smaak valt?Heb gelijk ervaring. Na de bevestiging van de afspraak en 45 min rijden was ik bij de straat, vroeg ik het nummertje van de deur… kreeg ik antwoord dat het ging niet door want ze was beetje "down". Jammer zo een mooi redhead.
Foto 2, 4 en 5 zijn recent en geven een goede indruk. Ze komt wel in de buurt van de 183cmZe schrijft in haar advertenties: zijn jullie al die nep-advertenties en -foto's ook zo zat?
Maar als ik de recensies hier lees is ze geen 1m83, zijn de foto's ook gedateerd en borsten kleiner dan E. En ze is ouder dan geadverteerd?
Zou dit dan komen omdat ze je gezien heeft en je misschien niet in de smaak valt?