Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen recente advertentie van Rung betekent zoveel als "momenteel niet actief".Is Rung nog actief? Probeer haar te bereiken maar lukt niet. Haar laatste advertentie is ook al van bijna een maand geleden.
Rung Thai sensuele massage
OP VAKANTIE TOT 21 april :-) Ik ben rung een leuke sociale Thaise dame slank gebouwd met een d-cup. Ben je een druk bezet persoon of wil jewww.redlights.be
Werkte ze vroeger bij LongaLun in Als?
En hoe is het nu juist met haar borsten. Echt een D cup zoals eerder debat hier boven? Voelen ze natuurlijk aan, daar er blijkbaar aan gewerkt is en de foto's in haar adv.niet overeenstemmen met werkelijkheid. Hoe is haar nl of is engels de enige spreektaal. Loopt dit vlot want als je gfe ervaring wilt hebben is een iet of wat normaal gesprek kunnen voeren toch wel een noodzaak. Maar misschien is dit bij haar niet aan de orde...Ben er onlangs langs geweest. Zij ontvangt in een kamer net groot genoeg vooe een bed en een stoel, in een zijstraat van een andere straat waar je beter niet met de auto inrijdt wegens te smal.
Massage is ok maar niet uitzonderlijk.
Spijtig genoeg geen douche mogelijk. Na het masseren wrijft ze telkens de olie met een handdoek eraf.
Handjob was ok en ze liet zich gewillig vingeren waarbij haar poesje behoorlik nat werd.
100€/uur.
Ik zou er nog teruggaan maar wel voor een half uur want de massage heeft weinig toegevoegde waarde
Borsten zijn bewerkt, wel mooi gedaan en dus eerder C-D cup ipv de foto. Spreektaal is Engels, maar dit kan ze wel goed genoeg om toch wat GFE te krijgen.En hoe is het nu juist met haar borsten. Echt een D cup zoals eerder debat hier boven? Voelen ze natuurlijk aan, daar er blijkbaar aan gewerkt is en de foto's in haar adv.niet overeenstemmen met werkelijkheid. Hoe is haar nl of is engels de enige spreektaal. Loopt dit vlot want als je gfe ervaring wilt hebben is een iet of wat normaal gesprek kunnen voeren toch wel een noodzaak. Maar misschien is dit bij haar niet aan de orde...
Hoe was jouw afspraak? Is reeds van januari geleden... nog herinneringen of stories van deze thaise? Had je voor ruwe massage gevraagd of toch een soft. heb je intiem kunnen gaan... of op de vinger getikt wat kon of zelf de grenzen afgetast wat mogelijk was...Sinds ik 0 ervaring heb met zo'n massages; wat kan ik juist verwachten? naakte massage, strelingen en aftrekken? heb gehoord dat Thaise dames nogal ruw kunnen zijn ook haha. Vanavond een afspraak!
Ik heb haar al redelijk wat bezocht. Ze heeft een dreambody, maar pijpen heb ik nog niet mogen ervaren. Voor de rest laat ze alles toe.Is er, mits extra betaling, meer mogelijk (pijpen, neuken, kutje likken...) dan massage bij deze dame ?
Neuken ook?Ik heb haar al redelijk wat bezocht. Ze heeft een dreambody, maar pijpen heb ik nog niet mogen ervaren. Voor de rest laat ze alles toe.
Is gelukkig vaak zo : wie respect geeft krijgt respect terug.Er zijn inderdaad random dagen dat ze niet werkt. Als ze adverteert op RL is ze actief, anders niet.
En of het de moeite waard is? Voor mij wel, anders zou ik haar zoveel niet bezoeken. maar het hangt af van wat je wil. Zoek je grote vrouwen en harde sex ben je hier niet op juiste adres. Zoals steeds: respecteer en je krijgt veel terug.