Voormalig lid 29020
Stamgast
Dankjewel voor je beeldende review. Je schrijft mooi respectvol, met passie. Leuk om zo'n klik met een dame te hebben. Geniet van je vakantie, ik heb genoten van je review. Veel plezier!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMooie review van een super dame. En erg leuk geschreven.Beter laat dan nooit zeggen ze wel eens!
Bij deze vanuit een warm Egypte mijn recensie van mijn bezoek aan Ruby vorige week vrijdag.
Rond 11.45 binnen gelopen bij Escape en direct richting haar kamer gelopen.
Gordijn was open maar de grote tl verlichting was nog aan en ze was zich nog aan het voorbereiden voor haar dag begon
Ze Zag mij al wel en knikte vriendelijk.
Iets verderop gewacht tot ze echt klaar was. 2 minuten voor 12 ging ook het andere gordijn dicht(even privacy denk ik) en stipt 12uur ging hij weer open en was de sfeer verlichting aan op haar kamer.
Direct er heen gelopen en ze opende meteen de deur voor mij
Het was een warm welkom zo als elke keer.
Na een beetje gekletst te hebben mij uit gekleed en gewassen en ook Ruby waste zich weer terwijl ik haar eerste klant was die dag.
Lekker fris allebei op het de knieën op het bed beland waar ze mijn al groeiende lul in haar kleine handje nam en er fijn mee speelde.
Dat was een snelle reactie daar beneden dat hij snel op sterkte was
Ondertussen haar kussen in de nek en haar oorlel niet vergeten. Licht gegiechel en zag wat kippenvel op haar arm
Langzaam naar beneden en aan haar tepels gesabbeld.
Wat een heerlijk stel borsten heeft ze terwijl ik niet op fake borsten val!
Na een aantal minuten pakte ze een condoom en terwijl ik nog op mijn knieën zat zakte ze lager om met haar mondje het rubber eromheen te schuiven.
Pfffff…, de aanraking van haar lippen maakte mij nog harder.
In deze positie even laten pijpen en daarna gaan liggen terwijl ze met haar kontje en haar kutje over mijn gezicht zakte.
Jemig….., dat uitzicht is toch werelds
Heb haar zo lekker liggen likken, eerst even rustig om daarna wat krachtiger te likken/zuigen. Zeker haar kont gaatje niet vergeten en dat laat ze graag toe
Na een tijdje is ze bovenop mij komen zitten en haar zo heerlijk geneukt.
Haar kontje ondersteunt en het ritme op gevoerd . Ze ging er zelf ook goed in mee en zelf boog ze zich meer naar mij toe zodat haar klitje over mijn schaambot drukte en ze hard begon te schuiven.
Warempel ze was bezig zich klaar te rijden, glinstering in haar ogen en ik voelde het vocht op mijn lijf.
Ik hield het gelukkig een keer lang vol en na een tijdje vroeg ze zelf, ander standje?
Ze weet dat ik doggy heerlijk vindt dus hier op verder gegaan
Mijn god, ze legde haar hoofd op de kussen en helemaal voorover gebogen bood ze haar glinsterende kutje aan
Hoe ze er bij lag kun je haar diep neuken en dat ook gedaan. Eerst op mijn knieën achter begonnen en ondertussen met een nat gemaakte duim haar sterretje gestreeld wat ze ook toelaat.
Daarna gaan staan om haar nog krachtiger en dieper te neuken.
Dit hield ik niet lang meer vol waarna het condoom snel werd vol gespoten.
Even rustig na stotend uit haar gegaan terwijl ze mij aan keek met een blij gezicht.
Wow zegt ze dit was een heerlijk begin van de dag
Mensen echt, wat een fijne dame is Ruby toch
Nog even na gekletst en ze wist het nog, jij gaat toch op vakantie?
Ja klopt morgenvroeg vlieg ik weg, oh ja zegt ze naar Egypte toe.
Ze vergeet niet snel iets
Nou dan was dit een fijne voorbereiding voor je op vakantie gaat waarna ze een knipoog gaf en moest lachen.
Ze geeft helaas haar telefoonnummer Norton een afspraak te maken.
Je moet maar langs Koen en geluk hebben dat ze niet bezet is.
Ze gaf aan tot ongeveer eind April te blijven waarna te weer een tijdje naar Roemenië gaat.
Ps. weet iemand of ze anaal doet?
Mooie review van een super dame. En erg leuk geschreven.
Ik denk dat ze met (orthodox) pasen in Roemenië wil zijn. Dat is daar een groot feest geloof ik.
Fijne vakantie.
Mooi en herkenbaar. Er zitten een paar parels daar in Escape!Ik was gister weer eens bij Ruby rond 18:00 (ze werkt tot ongeveer 20:00) en het was weer fijn. Intiem, geil, gezellig. Ze had wat dingen van de vorige keer / keren onthouden en hield daar rekening mee. Ik lag na de stoeipartij nog even uit te puffen en ze kwam naast me zitten en kletsen nog een paar minuten. Dat vond ik ergens wel lief, en zelfs een beetje ontroerend maar het is wel wat ik fijn vind en dat heeft ze goed door, dus is ook wel klantenbinding natuurlijk
Betrouwbare en intelligente dame. Ik voel me veilig bij haar en dat heb ik eigenlijk met sex en intimiteit nooit zo gehad. Dat heb ik haar ook verteld. Ik vind het wel grappig dat ik nou juist dat bij een DVP heb kunnen vinden.
Als het goed is ze er tot het einde van april. Ze werkt van maandag t/m zaterdagWeet iemand of ze er dinsdag is?
Met een brede glimlach deze review gelezenHierbij een uitgebreider verslag van de interland Roemenië - Nederland, gespeeld in het Doetinchemse stadion Escape op vrijdag 29 maart.
Marco had deze ochtend onder bezielende begeleiding van onze bondscoach in de buitenlucht gewerkt en was daar dusdanig opgewondern van dat hij een wedstrijd wilde spelen. Bij het stadion aangekomen was de kleedkamer open en Marco werd met een enthousiaste groet binnen gelaten. Roemenië had een uitdagend tenue aan. De voorbesprekingen waren kort en al snel kon de warming up beginnen. Shirtjes werden uitgewisseld. Er werd flink met de handen gespeeld, en alle uithoeken van het veld werden verkend, de bal ook zeker spelend. Het gras was zeer kort gemaaid deze dag, zoals eigenlijk altijd. Roemenië werd teder getackled door Nederland en op de rug op de reservebank gelegd. Er volgde een korte maaltijd om aan te sterken waarvan Roemenië zacht kreunend genoot terwijl Marco zich een weg zocht naar de middenstip. Na een paar rondjes om het veld kon de wedstrijd beginnen.
Er ging een zelf gekochte regenjas aan en de eerste helft was een feit. Nederland speelde aanvallend en had het initiatief in handen, maar Roemenië hield het spel goed bij ondanks de ongelijke lichaamsbouw van de spelers. Er werd een synergie bereikt die maar weer laat zien dat beide partijen goed op elkaar ingespeeld zijn, en elkaars verwachtingen kennen zonder al te veel te hoeven zeggen. Het tempo was rustig maar vastberaden.
In de tweede helft nam Roemenië het heft in handen en ging de boventoon voeren. Nederland genoot met volle teugen van het spel. Het tempo van het spel werd langzaam aan opgevoerd en er volgde al snel een zeer bevredigend doelpunt. Het spel was over, de regenjas kon in de prullenbak, maar er was nog wat tijd over.
In de nabeschouwing (zonder toeschouwers) in de kleedkamer was in een kort interview plek voor een klein kijkje in het privé leven van de spelers. Hier bleek maar weer dat de spelers op elkaar gesteld zijn, en het op het speeldveld prima met elkaar kunnen vinden. De spelers douchten even lekker warm af, en kleedden zich weer aan. Voldaan verliet Marco de kleedkamer, na de andere speler bedankt te hebben, en een fijn paasweekend te wensen. Van gele of rode kaarten was geen sprake geweest. Van strafschoppen evenmin.
Dat ik hier niet eerder aan heb gedacht. Nouja ik ben blij dat het leuk om te lezen was.Met een brede glimlach deze review gelezen
Ja, je moet er ook wel even over nadenken om K5 te vergelijken met een voetbalstadion en de dienst met een voetballerDat ik hier niet eerder aan heb gedacht. Nouja ik ben blij dat het leuk om te lezen was.
Nou k5 was de kleedkamer en Escape het stadion. Het was een hete wedstrijd hoor! Je moet wat he als je Marco van Batsen heetJa, je moet er ook wel even over nadenken om K5 te vergelijken met een voetbalstadion en de dienst met een voetballer
Dan hoop ik nog tijd te hebben deze weekRuby gaat zondag a.s. weer een paar weken naar haar thuis.
Ja het is al snel. Orthodox Pasen komt eraan, da's een grote familie-happening in Roemenië waarvoor ze dus thuis wil zijn.Dan hoop ik nog tijd te hebben deze week
Gaat ze toch eerder dan ze van plan was helaas.
Daar ben ik erg blij mee, deze week was ook niet meer gelukt andersUpdate. Ze blijft tot 20-4.
gewoon aankloppen en het vragenEven een vraag voor jullie, iedere keer als ik in escape ben kijk ik binnen bij kamer 5, zonder nog hier gelezen te hebben trok ze al m'n aandacht. Ze heeft echter altijd de deur dicht maar gordijn open.
Misschien een domme vraag, maar is ze dan wel of niet beschikbaar?
Dan blijft het warm op de kamerEven een vraag voor jullie, iedere keer als ik in escape ben kijk ik binnen bij kamer 5, zonder nog hier gelezen te hebben trok ze al m'n aandacht. Ze heeft echter altijd de deur dicht maar gordijn open.
Nou ik zie haar gordijn best vaak dichtEven een vraag voor jullie, iedere keer als ik in escape ben kijk ik binnen bij kamer 5, zonder nog hier gelezen te hebben trok ze al m'n aandacht. Ze heeft echter altijd de deur dicht maar gordijn open.
Och dat arme kleine kontje…Deze week weer eens kijken of Ruby in een goeie stemming is
Er maar eens aan denken te vragen of ze anaal ontvangt, hier vaker gevraagd maar helaas nog geen antwoord gekregen
Mijn ervaring is, dat ze dan een afspraak heeft en op iemand wacht. Al een paar keer meegemaakt. Als ik dan probeerde haar aandacht te trekken en uiteindelijk na een paar keer langslopen aanklopte, gaf ze dat aan.Even een vraag voor jullie, iedere keer als ik in escape ben kijk ik binnen bij kamer 5, zonder nog hier gelezen te hebben trok ze al m'n aandacht. Ze heeft echter altijd de deur dicht maar gordijn open.
Geen ervaring maar ik denk alleen extra tijd.Normaal voor €100.- naar Ruby toe voor pijpen/neuken en beffen.
Als ik €150.- zal geven wat zal/kan ze nog meer bieden dan?
Iemand ervaring?
Nee, ze is een week of 6-7 naar naar thuisland.Is ze er maandag29 of dinsdag30 apr nog weet iemand dat?