Gisterenavond bij Ruby geweest. Ik wist al dat ik deze keer Ruby zal bezoeken voor het eerst. Zag haar zitten en toen ik knikte ging zij nee schudden. Nou ja, niks aan te doen en ik liep weg. Ik was niet de enige die geweigerd werd, zag van de verte ook enkele medewandelaars geweigerd. Zij is kieskeurig! Na enkele minuten ben ik terug gegaan, zag haar raam open op een kiertje, ik liep naar haar toe en gevraagd waar Lori is. Dit keer was zij vriendelijk en gaf voldoende antwoord op mij vraag, dus nog een keer vragen of ik mag komen, deze keer het antwoord was ja. Binnen was zij vriendelijk en spraakzaam. Na het het voldoen van de financiële verplichtingen en het wassen van mijn tool, zag ik haar al bloot stond. Oh, wat een mooie vrouw is zij. Haar gezicht, lichaam, borsten, billen, allemaal in goede proporties, niet te mager of te dik. Ik heb zin in ….. mijn tool begon al te werken. Ik moest liggen, zij zat naast mij en pakte de condoom maar ik vroeg of eerst haar borsten mag likken. Ja hoor, en zij ging boven mij op liggen, gaf haar borsten in mijn mond om te likken en zacht zuigen ….. wauw! Haar pijpwerk was lekker, geen deepthroath maar diep en strak genoeg dat ik na een tijdje niet meer kon volhouden. Gedurende het pijpen mocht ik met haar borsten spelen. Het is niet moeilijk om heerlijk brullend klaar te komen met deze vrouw. In de tijd dat ik aan het verschonen en aankleden hebben we constant gesproken maar zij bleef maar bloot staan en rondlopen totdat zij verstopte achter de gordijnen de deur opende voor mij ….. mooi zicht en nagenieten voor mij.
Op mijn vraag of ik andere keer binnen mag komen, haar antwoord is "yes sure 100%". Haha.