- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.multimassage.nl/portfolio-item/ruby/
- Totale kosten (in euro)
- 55
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Voor het eerst maar Multimassage geweest. Mooie locatie, makkelijk parkeren, beneden aanbellen, twee trappen op, weer aanbellen, rechtsaf voor handmatig slot, linksaf voor intiem einde, vriendelijke gastvrouw die (rechtsdaf) 3 vrouwen voorstelde. Ruby had een mooie jumpsuit aan, dus die werd het. Ik ging voor slechts een half uurtje, dus geen al te uitgebreide massage maar prima en in elk geval een gezellige, vriendelijke sfeer van een stralend glimlachende dame die vooraf en naderhand even ging douchen in de keurige douche op de kamer. Ik kwam thuis net onder de douche vandaan. Bij de erotische laatste fase van de massage deed ze enorm haar best, dat zag er prachtig uit en was best fijn maar het lag aan mij dat ik er niet zo opgewonden van werd. Ik vond het vooral enorm aardig dat ze zo haar best deed, met haar stem, handen, haar borsten en heel haar lichaam, alsof ze zelf nog het meeste genoot wat natuurlijk niet écht is maar wel erg schattig.
Op een gegeven moment bedacht ik dat het misschien de hoogste tijd werd aangezien ik slechts voor een half uur had geboekt en ik schoot in de lach, zei "je doet zo je best!" en gaf aan dat het zo wel goed was. We kregen allebei de slappe lach, lagen even zo en ze ging zich opfrissen. Ik gaf haar het wisselgeld dat er nog lag, wat ze ook erg grappig vond en op de gang deed de gastvrouw de deur naar buiten van het slot.
Zonder 'happy end' toch een blij en vrolijk slot van een leuke vluchtige ontmoeting.
Op een gegeven moment bedacht ik dat het misschien de hoogste tijd werd aangezien ik slechts voor een half uur had geboekt en ik schoot in de lach, zei "je doet zo je best!" en gaf aan dat het zo wel goed was. We kregen allebei de slappe lach, lagen even zo en ze ging zich opfrissen. Ik gaf haar het wisselgeld dat er nog lag, wat ze ook erg grappig vond en op de gang deed de gastvrouw de deur naar buiten van het slot.
Zonder 'happy end' toch een blij en vrolijk slot van een leuke vluchtige ontmoeting.