Recensie Ruby, drie Angels Genk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Richard77

Vaste klant
212
25/02/22
148
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ruby-genk-kom-genieten.html#m-gallery-14
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tsja
Vandaag dan eindelijk Ruby bezocht. Ze is er met periodes en nu is ze er t/m 16 maart.

Had er naar uitgekeken, ook omdat ik haar op oudejaarsdag niet gekozen had t.o.v. Kiara. Uiteindelijk bleek dat toentertijd de juiste beslissing.

Rubi is een mooie dame die zegt 34 te zijn maar denk dat ze 5/6 jaar ouder is. Ze is slank en heeft hele mooie tieten maar ze zijn wel gelift. Je merkt er weinig van, vooral aan de zijkanten maar ze zijn niet puur natuur. Haar foto's zijn ietwat gedateerd.

Eerst het financiële geregeld met haar en t bleek na 5 jaar zonder prijsverhoging een tientje duurder te zijn geworden. Ik had 70 bij me maar omdat ze zelf ook 10 pakt op kamer voor extra's (zoenen) mocht ik nog eenmalig voor 60 euro. Anders had ze zelf die 10 euro niet gehad.

We begonnen met uitkleden maar zij trok mijn broek niet uit, moest ik zelf doen. Al zoenend op bed beland en daar heeft ze me heerlijk gepijpt. Was ook t hoogtepunt van de date. Ze sloeg niets over. Daarna missio geneukt en cowgirl als afmaker.

Omdat de sex niet super lang duurde heeft ze me nog een "soort van massage" gegeven.
Ik heb deze laten doen omdat ik vond dat ze best wel effe kon werken en niet na 20 min al klaar zou zijn.

Daarna douchen, ze waste mijn rug waar olie opgezetten had en klaar.

Kreeg een cola te drinken. Blikje. Op zich netjes geregeld maar voor mij te vaak "net niet" dus geen herhalingsgevaar.

Vooraf moest ik effe 10 min wachten en heb ik gevraagd of ik de andere dames mocht zien. Karol en Sandra zagen er top uit en volgens de gastvrouw was de donkere Sandra ook heel goed.

Wel nog goed nieuws, Kiara is dinsdag 18 maart terug. Dat is een topper!!!

Terug
Bovenaan Onderaan