- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Frans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://sorayaspalace.be/hostesses.php
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteren de eerste keer bij Rubie geweest. Rubie is nieuw bij Soraya's Palace sinds ongeveer twee weken. Ze praat Frans maar deed in het begin spontaan de moeite om een beetje Nederlands te praten. Ik heb echter de gewoonte om bij Soraya's Palace Frans te praten (op mijn eigen initiatief, omdat ik wel wat oefening kan gebruiken ) en dus hebben we de rest van het uur Frans gepraat.
Rubie was van in het begin goedlachs en goedgezind. Mooie en heel slanke dame, van Afrikaanse origine. Redelijk grote borsten (zeker in verhouding tot haar slanke figuur ). Mooi gezicht en leuk kapsel (redelijk korte krullenbol). Heel proper en verzorgd.
Het eerste kwartier was een beetje zoeken, zoals ik wel vaker heb bij het eerste bezoekje aan een dame. Daarna een heel leuk uurtje gehad. Veel knuffelen en zoenen (naarmate het uur vorderde echt een enthousiaste kusser ). Ze laat zich zelf ook graag verwennen, en reageert daar goed op (ze was op een bepaald moment wel heel nat). Neuken in cowgirl was ook lekker.
Ik heb al zin om terug te gaan en krijg al een beetje keuze-stress (Soraya, Canel, Rubie, ...) .
Rubie was van in het begin goedlachs en goedgezind. Mooie en heel slanke dame, van Afrikaanse origine. Redelijk grote borsten (zeker in verhouding tot haar slanke figuur ). Mooi gezicht en leuk kapsel (redelijk korte krullenbol). Heel proper en verzorgd.
Het eerste kwartier was een beetje zoeken, zoals ik wel vaker heb bij het eerste bezoekje aan een dame. Daarna een heel leuk uurtje gehad. Veel knuffelen en zoenen (naarmate het uur vorderde echt een enthousiaste kusser ). Ze laat zich zelf ook graag verwennen, en reageert daar goed op (ze was op een bepaald moment wel heel nat). Neuken in cowgirl was ook lekker.
Ik heb al zin om terug te gaan en krijg al een beetje keuze-stress (Soraya, Canel, Rubie, ...) .