- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/5845894-isabella
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Open regenachtige woensdagavond Isabella bezocht in Nijmegen. Ze ontvangt in een wijk in Lindenholt in een net appartement. Niet super discreet omdat je langs veel andere huizen loopt in een soort steegje/klein straatje. Afspraak was redelijk snel gemaakt en bij binnenkomst stond er een knappe dame tegenover me. Of het 100% de dame van de foto's is dat betwijfel ik enigzins, maar ze heeft zeker gelijkenissen. Vooral veel tattoo's aan een kant van haar lichaam. Haar lichaam is mooi om mee te spelen. Ik kies bij latina's die ik nog niet eerder ontmoet heb altijd voor een vluggertje om het eens af te tasten. Isabella is aardig en doet redelijke moeite om het je naar je zin te maken. Beffen of vingeren mocht helaas niet, evenals zoenen. Dat is toch wel jammer want ik vind dat het daardoor minder leuk. Pijpen kan ze echter wel als de beste. Ze neemt hem diep in haar mondje en ik kon haar hoofd goed vastpakken om mijn pik in haar keel te duwen. Geil man. Daarna lekker afgemaakt in doggy. Een knuffel gegeven en naar huis gegaan. Prima ervaring voor de snelle zaadlozing