V
Voormalig lid 561
Guest
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2346546-taty
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
In april van dit jaar heb ik Rubi bezocht. Door de vele fotos en de aanprijzingen van zichzelf in haar tekst ( stunning high-class date, I am the latina goddess you always dreamt about, will make you feel in heaven etc,) had ik hoge verwachtingen. Ze ontving in een verpauperde flat in een klein kamertje. Het is zeker de dame van de fotos. Bij binnenkomst hadden we even een kort praatje. Toen ik betaald had pakte ze gelijk weer haar telefoon en was daar druk mee. Ze had totaal geen interesse meer. Zoenen stelde ook niets voor. Gelukkig had ik maar een half uurtje geboekt.
Op hookers las ik later een stuk of 4 slechte recencies van haar maar die zijn nu verdwenen. Ze is nu in Arnhem en bezoekt meer plaatsen deze zomer. Jammer dat ze zulke hoge verwachtingen wekt en het niet waarmaakt.
Op hookers las ik later een stuk of 4 slechte recencies van haar maar die zijn nu verdwenen. Ze is nu in Arnhem en bezoekt meer plaatsen deze zomer. Jammer dat ze zulke hoge verwachtingen wekt en het niet waarmaakt.
Laatst bewerkt door een moderator: