Vlak voor de Kerst had ik zin om mijzelf flink te trakteren. Overweegde eerst diverse anaalneukpoppetjes in regio Amsterdam, maar wegens gebrek aan betrouwbare recensies en non-responses kwam ik uiteindelijk weer bij Rianne terecht wegens mijn eerdere goeie ervaring daar.
Dit keer voor anderhalf uur met het doel om twee keer mijn zak te legen, wat iets is waar ik beter in wil worden in korte tijd. Rianne begreep dat goed en deed er alles aan om mij daarbij te helpen. Ze zei ook dat ik de eerste in lange tijd was die om anaal vroeg, want blijkbaar te duur voor velen. Jammer voor hen, maar ik was wel blij met een relatief vers kontgaatje. Had haar dus al snel flink geanaaliseerd. Wat kon je haar opnieuw lekker keihard neuken, mede doordat ze ook buiten haar werk om haar kringspiertje goed traint. Helaas was ik nog een beetje ziekjes van de week daarvoor, dus had moeite met spuiten.
Toen maar een pauze genomen waarbij ze mij ging masseren, waarna we het weer deden. En na alle gaatjes opnieuw te hebben bezocht, kon ik eindelijk wel exploderen met mijn genotstaaf diep in haar reet. Één van de beste dingen in het leven.
Wel veel poen dus voor al deze pret, terwijl ik recentelijk in Berlijn strakke sterretjes kon prikken voor maar 100 pleuro per uur. Maar Rianne is oprecht een leuke chick en geniet daadwerkelijk van alles wat je met haar doet. Toppertje!