- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hot-and-horney-car-date-_8291965
- Totale kosten (in euro)
- 50
Vanavond afgesproken met Lola….
Enkel een cardate, PZC.
Even de stoom een beetje afblazen!
Contact verliep soepel via de mail, gewoon simpel en duidelijk to the point zonder er een raar gevoel bij te krijgen, gewoon eerlijk.
Even later ontmoet, en een ritje gemaakt naar een goede plek.
Onderweg was het direct al gezellig, gewoon leuk gekletst over wat onderwerpen. Lola stelt best wel wat vragen, maar lijkt echt geintresseerd.
Ondertussen kreeg ik echt het gevoel dat er een keer iemand is die het echt voor de fun doet, en er zelf van kan genieten.
Ik begreep dat ze al langer ervaring had, en dat merk je….
To the point, een PZC… nou, dat was lang gelden dat iemand er zo lekker voor ging!
Vooraf lekker zoenen, en ondertussen speelde ze wat met mijn genotsknots.
Daarna vroeg ze netjes of ze mijn heer een beetje mog insmeren met olie, natuurlijk… lekker glibberen… das fain!
Nadat ze hem in haar mond kreeg, wist ze écht heel goed wat ze met een knuppel kan… dayumm… diep, traag, snel ,subtiel duurde niet al te lang voordat ik mijn hoogtepunt had bereikt! En ja… alles was plots verdwenen, lekkerrr zei ze nog…
Kortom, een leuke griet, leuk snoetje, redelijke borsten, wat allemaal toegankelijk was…
Herhalingsgevaar.. voor mij, redelijk groot!!
Enkel een cardate, PZC.
Even de stoom een beetje afblazen!

Contact verliep soepel via de mail, gewoon simpel en duidelijk to the point zonder er een raar gevoel bij te krijgen, gewoon eerlijk.
Even later ontmoet, en een ritje gemaakt naar een goede plek.
Onderweg was het direct al gezellig, gewoon leuk gekletst over wat onderwerpen. Lola stelt best wel wat vragen, maar lijkt echt geintresseerd.
Ondertussen kreeg ik echt het gevoel dat er een keer iemand is die het echt voor de fun doet, en er zelf van kan genieten.
Ik begreep dat ze al langer ervaring had, en dat merk je….
To the point, een PZC… nou, dat was lang gelden dat iemand er zo lekker voor ging!
Vooraf lekker zoenen, en ondertussen speelde ze wat met mijn genotsknots.
Daarna vroeg ze netjes of ze mijn heer een beetje mog insmeren met olie, natuurlijk… lekker glibberen… das fain!
Nadat ze hem in haar mond kreeg, wist ze écht heel goed wat ze met een knuppel kan… dayumm… diep, traag, snel ,subtiel duurde niet al te lang voordat ik mijn hoogtepunt had bereikt! En ja… alles was plots verdwenen, lekkerrr zei ze nog…

Kortom, een leuke griet, leuk snoetje, redelijke borsten, wat allemaal toegankelijk was…
Herhalingsgevaar.. voor mij, redelijk groot!!